🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14006.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ به رایگان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد

مایکروسافت در مراسم ویژه‌ای از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد و برخی از قابلیت‌های جدید آن را به نمایش گذاشت. این شرکت گفت تمام کاربران ویندوز ۱۰ به‌صورت رایگان می‌توانند ویندوز ۱۱ را نصب کنند و ...

مایکروسافت در مراسم ویژه‌ای از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد و برخی از قابلیت‌های جدید آن را به نمایش گذاشت. این شرکت گفت تمام کاربران ویندوز ۱۰ به‌صورت رایگان می‌توانند ویندوز ۱۱ را نصب کنند و نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

درست مثل اتفاقی که در زمان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - معرفی ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۷ و ۸ افتاد، اکنون کاربران ویندوز ۱۰ نیز قابلیت ارتقای رایگان به ویندوز ۱۱ را خواهند داشت. تنها چیزی که برای نصب این ویندوز لازم است سخت‌افزاری با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - ۶۴ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - بیتی است. اطلاعات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - کامل درباره سیستم موردنیاز برای ویندوز ۱۱ را در مطلب جداگانه‌ای برای شما آماده کرده‌ایم.

ویندوز ۱۱ از طریق آپدیتی مشابه آپدیت‌های معمولی ویندوز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - ۱۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه جدید سیستم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - عامل مایکروسافت رابط کاربری و منوی استارت جدیدی دارد. این نسخه دارای ابزار پیش‌فرض - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - تازه‌ای برای چت و گفتگو است که از سرویس Microsoft Teams استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی

ویندوز ۱۱ همچنین پشتیبانی از ویجت‌ها را به این سیستم عامل برگردانده و مدیریت پنجره‌ها را آسان‌تر کرده است. مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - می‌گوید این نسخه حتی قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید خواهد بود و این برنامه‌ها را از طریق بخش مخصوصی در استور جدید ویندوز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این غول نرم‌افزاری اکثر درآمد ویندوز را از فروش لایسنس این سیستم عامل به شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزار به دست می‌آورد. بنابراین انتظار نداشتیم که نصب ویندوز ۱۱ حداقل برای کاربران ویندوز ۱۰ هزینه‌ای در پی داشته باشد. با این حال، تایید این مسئله از سوی مایکروسافت خبر خوبی است و احتمالا افراد بیشتری را به نصب ویندوز ۱۱ ترغیب خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone