🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14005.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر قابلیت‌های ویندوز ۱۱ برای سازگاری با نمایشگر لمسی

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه رفت تا از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود،‌ ویندوز ۱۱ رونمایی کند. ویندوز جدید از نظر طراحی ظاهری بهبودهایی را تجربه کرده اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، امکانات جدید ...

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه رفت تا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود،‌ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - ویندوز ۱۱ رونمایی کند. ویندوز جدید از نظر طراحی ظاهری بهبودهایی را تجربه کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، امکانات جدید برای سازگاری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - بیشتر با نمایشگرهای لمسی است.

ویندوز ۱۱ ا نظر طراحی تفاوت‌های متعددی داشته. به عنوان مثال لبه‌‌های پنجره‌ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - گرد‌تر از قبل شده‌اند و امکان انتخاب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - ساده چینش پنجره‌ها فراهم شده است. اما حالا به لطف بهبودها، با نمایشگرهای لمسی بیش از پیش سازگار شده تا تجربه لذت‌ بخش‌تری را برای کاربران تبلت‌ها یا دستگاه‌های تبدیل پذیر رقم بزند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان

در ویندوز ۱۱ زمانی که کیبورد را از یک تبلت (مثلا سرفس مایکروسافت) جدا می‌کنید، سیستم عامل به طور خودکار با حالت لمسی نمایشگر تطبیق پیدا می‌کند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - علاوه بر این در زمان جدا کردن کیبورد ظاهر آیکون‌های تسک‌بار به گونه‌ای تغییر می‌کند که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - لمس آنها راحت‌تر باشد. همچنین فضای لمس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - در پنجره‌ها کمی بزرگتر شده تا تغییر ابعاد آنها و در کل هر گونه گشت و گذار در سطح سیستم عامل ساده‌تر شود. به گفته مایکروسافت این ویژگی هم در زمینه نرم‌افزارهای بهره‌وری و هم سرگرمی به خوبی عمل می‌کند.

در ویندوز ۱۱ زمانی که در حالت تبلت، نمایشگر را از افقی به عمودی بچرخانید اپ‌‌های کنار هم به شکل عمودی و روی هم نشان داده می‌شوند تا کار با آنها ساده‌تر شود. ویندوز ۱۱ همچنین روی نمایشگر از همان ژست‌های لمسی مشابه با تاچ‌پد پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - با سوایپ ۳ انگشتی روی نمایشگر می‌توانید پنجره را به پایین بکشید یا به اصطلاح minimize کنید. جدیدترین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - نسخه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - ویندوز از بازخورد لرزشی قلم پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - از قابلیت‌های دیگر مجهز شدن به یک کیبورد لمسی در سیستم عامل است که ظاهری مشابه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان - کیبورد سوییفت‌کی مایکروسافت برای موبایل‌ها دارد.

مایکروسافت اعلام کرده که ویندوز ۱۱ به رایگان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد و علاوه بر این از اپلیکیشن‌های اندروید پشتیبانی می‌کند.

- تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سنقر استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone