🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17537.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نسخه دسکتاپ ویکی پدیا بعد از ده سال بازطراحی می‌شود

نزدیک به بیست سال است که کاربران از «ویکی پدیا» استفاده می‌کنند و از بین میلیون‌ها مدخل این وب‌سایت، به جستجوی موضوعات مختلف می‌پردازند. اکنون قرار است بعد از گذشت ده سال، طراحی نسخه دسکتاپ این ...

نزدیک به بیست سال است که کاربران از «ویکی پدیا» استفاده می‌کنند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - و از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - بین میلیون‌ها مدخل این وب‌سایت، به جستجوی موضوعات مختلف می‌پردازند. اکنون قرار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - است بعد از گذشت ده سال، طراحی نسخه دسکتاپ این سایت پر مخاطب دستخوش تغییراتی مثبت قرار گیرد تا مخاطبان بتوانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

ویکی پدیا تصویر و همچنین توضیحاتی درباره تغییرات طراحی وب‌سایت خود ارائه داده است. در نسخه جدید قرار است کاربران راحت‌تر و سریع‌تر از قبل بتوانند به موضوعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - نسخه جدید، امکان مرور صفحات بهتر و ساده‌تر شده و دیگر نیازی نیست کاربر کل صفحه را اسکرول کند. سرتیترهای موضوعی هر صفحه، به صورت نوار کشویی در قسمت بالای همان صفحه قرار گرفته است. در نتیجه کاربر به راحتی می‌تواند از بین سرتیترهای موضوعی مختلف، موضوع - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - مورد را انتخاب کرد و خیلی سریع تنها با کلیک روی آن به قسمت مربوطه در متن دسترسی پیدا کند.

با چنین رویکردی، بخشی از محتواهای بی ارتباط با موضوع مورد نظر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - کاربر به راحتی حذف می‌شوند. در نسخه باز طراحی شده، ضمن اینکه کاربران می‌‌توانند با دقت بالاتری به سرفصل‌های مورد نظر خود مراجعه کنند، برای تغییر زبان هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - کار بسیار ساده شده و تنها با یک کلیک ساده می‌توان زبان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - مورد نظر را انتخاب کرد. اندازه لوگو سایت نیز تغییر کرده و کوچکتر شده است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران

«بنیاد ویکی پدیا» (Wikimedia Foundation) در پست اخیر خود اعلام کرد این تغییرات در بازه زمانی طولانی مدتی روی وب‌سایت اعمال خواهد شد. هر ویژگی جدید قبل از اینکه به صورت رسمی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - معرفی شود، ابتدا توسط کاربران در یک - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - دوره آزمایشی، مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - نیاز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر چمستان استان مازندران - طراحی کامل تر می‌شود. به نظر می‌رسد تا پایان سال 2021 کار بازطراحی نسخه دسکتاپ ویکی پدیا به پایان برسد. حالا باید ببینیم کاربران از نسخه باز طراحی شده استقبال خواهند کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone