🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17538.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از پردازنده‌های جدید مخصوص اینترنت اشیا و رایانش لبه‌ای رونمایی کرد

اینتل از پردازنده‌های جدیدی رونمایی کرده که به گفته این شرکت هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، عملکرد بلادرنگ بهتر و مزایای امنیتی را برای اینترنت اشیا و رایانش لبه‌ای به ارمغان می‌آورند. اینتل از پرازنده‌های جدید نسل ...

اینتل از پردازنده‌های جدیدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم - رونمایی کرده که به گفته این شرکت هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، عملکرد بلادرنگ بهتر و مزایای امنیتی را برای اینترنت اشیا و رایانش لبه‌ای به ارمغان می‌آورند.

اینتل از پرازنده‌های جدید نسل یازدهم Core Processors، سری Atom x6000E، پنتیوم، سلرون N و سری J مخصوص رایانش لبه‌ای رونمایی کرد. اینتل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم - می‌گوید پردازنده‌های نسل یازدهم Core برای اینترنت اشیا بهینه شده‌اند و پردازش سریع‌تر، بینایی رایانه‌ای و تأخیر کم در پردازش قطعی (Deterministic Processing) را به ارمغان می‌آورند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم

به گفته اینتل پردازنده‌های نسل یازدهم سری Core در وظایف تک رشته‌ای ۲۳ درصد، در وظایف چند رشته‌ای ۱۹ درصد و در وظایف گرافیکی تا ۲.۹۵ برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل دارند. پردازنده‌های این سری توانایی پردازش حداکثر ۴۰ استریم ویدیو در رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را داشته و قادر به خروجی ویدیو در چهار کانال 4K یا دو کانال 8K را دارند.

اینتل می‌گوید پردازنده‌های Core برای بکارگیری در سیستم‌های صنعتی، سیستم‌های اعلانات دیجیتال هوشمند، سامانه‌های تسویه حساب (Checkout) در خرده فروشی‌ها و هتل‌ها، نسل بعد دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی و سیستم‌های تشخیص بیماری در مراکز درمانی کاربردی خواهند بود.

چیپ‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم - جدید سری Atom x6000E، پنتیوم، سلرون N و سری J اولین پردازنده‌های اینتل هستند که مخصوص اینترنت اشیا بهینه‌سازی شده‌اند. به گفته اینتل این پردازنده‌ها پردازش بلادرنگ و بهره وری بهتر را به ارمغان آورده و برای بکارگیری در محصولاتی همچون ربات‌های صنعتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم - و همچنین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم - صنایع شیمی، نفت و انرژی کاربردی خواهند بود.

اینتل به اهمیت اینترنت اشیا برای این شرکت اشاره کرد و گفت تا سال ۲۰۲۳ حدود ۷۰ درصد از شرکت‌ها به رایانش لبه‌ای احتیاج پیدا خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جعفریه استان قم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone