🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10747.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

با همکاری آسیاتک و مبین‌وان کیش، پلتفرم VOD «تماشاخونه» توسعه پیدا می‌کند

تماشاخونه که پیش‌تر به عنوان پلتفرم VOD آسیاتک به حساب می‌آمد و دو سالی از فعالیت آن می‌گذرد حالا با مشارکت شرکت مبین وان کیش و همکاری آنها با آسیاتک مسیر جدیدی را آغاز کرده ...

تماشاخونه که پیش‌تر به عنوان پلتفرم VOD آسیاتک به حساب می‌آمد و دو سالی از فعالیت آن می‌گذرد حالا با مشارکت شرکت مبین وان کیش و همکاری آنها با آسیاتک مسیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - جدیدی را آغاز کرده است. مبین وان کیش با گرفتن سهمی سی درصدی از پلتفرم تماشا خونه با آورده نقدی ۱۰ میلیارد تومانی، قصد دارد با قدرت بیشتری به کار تماشاخونه در بازار VODها ادامه دهد.

بازار پلتفرم‌های VOD در روزهای کرونایی بیشتر از همیشه رشد کرد و تمامی آمارهای رسمی و غیررسمی حکایت از این دارد که این پلتفرم‌ها جزو معدود پلتفرم‌های برنده در بین بازیگران استارتاپی کشور - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - در شرایط کرونایی بودند.

سال ۹۹ را می‌توان سال پا گرفتن این کسب و کارها دانست به طوری که فیلیمو در گزارش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - سال گذشته خود اعلام کرده بود کاربران این پلتفرم ماهانه ۳۶ میلیون گیگابایت مصرف می‌کنند. نماوا نیز رقمی تقریبا مشابه همین عدد دست یافته و با احتساب بازیگران دیگری همچون فیلمنت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - و لنزور و فیلم‌گردی و... می‌توان به طور تقریبی گفت ماهانه ۱۰۰ میلیون گیگابایت ترافیک از سمت کاربران VODها مصرف می‌شود. این بازار هیجان انگیز به طوری داغ بوده که شرکت‌های بزرگی چون بازار و مایکت هم اخیرا به آن ورود کردند و شرکت‌های قدیمی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - مانند فیلمنت نیز بعد از مدتها دوباره خودشان را در این بازار احیا کردند تا سهمی از این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - رشد ناگهانی داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان

«محمدعلی یوسفی زاده» مدیرعامل آسیاتک در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که تماشاخونه از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - مدت‌ها پیش در دسترس کاربران بوده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - اما اخیرا فعالیت‌های خود را بسیار محدود کرده بود. او می‌گوید این همکاری جدید باعث می‌شود که اتفاقات تازه‌ای برای تماشا خونه و مخاطبین آن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - راه بیفتد: «تماشاخونه حالا با شریک تجاری جدیدی که دارد به عنوان یک بازیگر قدرتمند در عرصه VODها گام برمی‌دارد. تولید محتوای جدید و به روز و توسعه زیرساخت‌های فنی تماشاخونه نقشه راهی است که با این همکاری به وجود آمده است.»

یوسفی زاده تولیدات اختصاصی این VOD - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - را دور از انتظار نمی‌بیند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است تماشاخونه در واقع ری‌برند شود و یا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - خیر به دیجیاتو می‌گوید: «تماشاخونه قرار است به صورت مستقل‌تری به فعالیت خود ادامه دهد. تیمی مستقل برای آن شکل بگیرد و مدیرعاملی برایش تعیین شود و این تیم به صورت جداگانه و با رویکردی جدی‌تر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - در این عرصه قدم بردارند.»

تماشاخونه در سالیان گذشته اقدام به دوبله برخی آثار معروف سینمایی و تلویزیونی جهان می‌کرد اما طی ماه‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - اخیر عملا رشد و توسعه‌ای در آن دیده نمی‌شد. این پلتفرم هم به صورت اپلیکیشن در گوشی‌های اندرویدی و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس است و آنطور که یوسفی زاده به دیجیاتو می‌گوید ترافیک مصرفی آن کماکان برای کاربران آسیاتک رایگان محاسبه خواهد شد.

با توجه به اینکه دیگر بازیگر بزرگ حوزه FCPها یعنی شاتل پیش از این پلتفرم نماوا را بالا آورده بود و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - توانسته بود با آن به بازیگر دوم حوزه VODها تبدیل شود، حضور دیگر بازیگر جدی FCP کشور به صورت دقیق‌تر در این بازار با پلتفرم تماشاخونه نویدبخش رقابتی تازه در بازار این پلتفرم‌ها می‌دهد؛ رقابتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - که تولید محتوای خوب در آن حرف اول و آخر را می‌زند و این مساله می‌تواند در نهایت به به نفع تماشاگران باشد.

تماشا خونه از مهرماه سال ۹ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده بود و مجوزهای لازم را از ساترا برای فعالیت در این عرصه گرفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - بود.

شرکت مبین وان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - کیش که دیگر سهامدار این پلتفرم به حساب می‌آید با نام اوان نیز در بازار فرابورس حضور دارد و یکی از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است که در زیرمجموعه هلدینگ تدبیر ایران قرار دارد. حوزه فعالیت این شرکت ارزش‌افزوده، فروش شارژ، بازی‌های رایانه‌ای و ای.پی.آی پلتفرم بود که حالا با این همکاری رسما به حوزه VODها نیز وارد شده است. آسیاتک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - از دیرباز همکار تجاری این شرکت به حساب می‌آمد و حالا این همکاری ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است. با توجه به حضور شرکت‌هایی چون شرکت رایمون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - مدیا در کنار مبین وان کیش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هیدج استان زنجان - می‌توان به این مساله امیدوار بود که این VOD در زمینه تولید انیمیشن نیز اقدامات بزرگی بردارد. یادآور می‌شود رایمون مدیا بزرگترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات و همچنین تولید انیمیشن، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone