تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37220.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موشک کاغذی هوشمند پاورآپ دارت به بازار عرضه شد [تماشا کنید]

شرکت PowerUp سال ۲۰۱۴ میلادی نمونه‌ای آزمایشی از موشک‌ کاغذی هوشمند پاورآپ دارت را رونمایی کرد که کاربران می‌توانستند مسیر پروازش را با تلفن هوشمندشان کنترل کنند. حالا با توجه گزارشات بدست آمده اکنون این محصول ...

شرکت PowerUp سال ۲۰۱۴ میلادی نمونه‌ای آزمایشی از موشک‌ کاغذی هوشمند پاورآپ دارت را رونمایی کرد که کاربران می‌توانستند مسیر پروازش را با تلفن هوشمندشان کنترل کنند. حالا با توجه گزارشات بدست آمده اکنون این محصول در دسترس همگان قرار گرفته و خریداران بالاخره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پس از ۴ سال می توانند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این گجت استفاده کنند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این استارتاپ اعلام کرده که قصد دارد تا پایان اسفندماه نسخه‌های اقتصادی این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گجت‌ها را به بازار عرضه کند و اکنون کاربران می‌توانند این محصولات را پیش‌‌ خرید کنند. قیمت مدل پایه یا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - barebones این گجت تنها ۲۹ دلار است اما مدل استاندارد این موشک‌ها به قیمت ۳۷ دلار عرضه می‌شود که از کاغذ‌های مخصوص ژاپنی ساخته شده و چرخ دارد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مدل‌های دیگر این محصول قرار است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پایان ماه آینده به بازار آید اما پروسه‌ی تولید و عرضه‌ی برخی از این محصولات که شامل مدل استاندارد نیز می‌شود پیچیده شده و قرار نیست تا اردبیهشت سال آینده برای مشتریان ارسال شود.

موشک‌های کاغذی هوشمند پاورآپ دارت قابلیت این را دارند تا هواپیما‌های کاغذی را از گلایدر‌هایی ساده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به هواپیماهای حرفه‌ای تبدیل کنند که بتوانند با استفاده از یک اپلیکیشن مانور‌های هوایی بدهند. البته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در بعضی از این محصولات دوربین مخصوصی نیز تعبیه شده که می توان از آنها ویدیو‌های همزمان حرکت موشک‌ها را استریم نمود و با استفاده از آن دارت را کنترل نمود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از این محصولات تنها کافیست یک موشکل کاغذی درست کنید و پاورآپ دارت را به آن متصل کنید. سپس لباس خلبانی بپوشید چرا که با محصول جدید خود شما می توانید مانور‌های عجیب و غریب حرفه‌ای داده و قابلیت های پرواز خود را محک بزنید. در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ادامه می توانید ویدیوی معرفی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و آشنایی با قابلیت های پاورآپ دارت را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone