🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31824.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه الیاف ترکیبی پلیمری با استحکام فلز و انعطاف‌پذیری لاستیک

دانشمندان دانشگاه کارولینای شمالی موفق به تولید الیاف ترکیبی جدیدی شده اند که خواص کشسانی لاستیک و استحکام فلز را به صورت همزمان در خود دارد. الیاف ترکیبی مورد بحث که به منظور استفاده در ...

دانشمندان دانشگاه کارولینای شمالی موفق به تولید الیاف ترکیبی جدیدی شده اند که خواص کشسانی لاستیک و استحکام فلز را به صورت همزمان در خود دارد.

الیاف ترکیبی مورد بحث که به منظور استفاده در صنایع رباتیک (پوست ربات) و بسته بندی توسعه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - یافته، ترکیبی از فلز گالیوم با پوشش پلیمری کشسان است که با برخورداری از خواص هر دو ماده، در مقابل تنش و فشار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - مقاومت بالایی دارد.

در واقع محققان به دنبال ماده ای بودند که از استحکام فلزات بهره مند باشد اما در مقابل تنش های شدید و خم های متعدد، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواص خود را از دست نداده و نشکند. چنین خاصیتی در علم مواد چقرمگی نام داشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - و هرچقدر یک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - ماده چقرمه تر باشد، توانایی آن در جذب فشار و تنش بیشتر بوده و سخت تر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - شکسته یا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - پاره می شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان

پوشش پلیمری نیز همین نقش را داشته و زمانی که ماده مورد کشش قرار می گیرد، انسجام کلی را حفظ کرده و پس از پایان کشش، قطعات جدا شده فلز را به یکدیگر می رساند.

مغزی فلزی الیاف جدید به لطف روکش پلیمری تا هفت برابر کشیده می شود

طبق اظهارات پروفسور مایکل دیکی سرپرست پروژه، مغزی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - فلزی رشته الیاف جدید می تواند به کمک پوشش پلیمری تا هفت برابر طول اصلی کشیده شود و سپس به حالت اول بازگردد. چنین قابلیتی به خصوص در بخش های متحرک و مفاصل ربات ها کاربرد داشته و علاوه بر مقاومت بالا در مقابل ضربات (خاصیت فلز)، جلوی تحرک ربات را هم نمی گیرد.

در حال حاضر تلاش های بسیاری در زمینه تقلید از پوست طبیعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای استفاده در ربات ها صورت می گیرد که به گفته آقای دیکی، الیاف توسعه یافته در دانشگاه کارولینای شمالی علاوه بر حفظ خاصیت کشسانی پوست، مقاومت آن را نیز افزایش داده اند.

گفتنی است در پروژه مورد بحث به منظور اثبات طرح از فلز گالیوم استفاده شده و در صورت نیاز، امکان استفاده از سایر فلزات برای دستیابی به خواص متفاوت وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone