🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31822.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از اندروید پای برای اپلیکیشن های گوگل پلی تا آخر سال 2019 اجباری می شود

از سال ۲۰۱۷، گوگل قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن توسعه دهندگان اپلیکیشن موظف شدند با ارائه آپدیت‌های جدید، پشتیبانی از اندروید ۸ را به برنامه‌هایشان اضافه کنند. حال همین اتفاق در سال ...

از سال ۲۰۱۷، گوگل قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن توسعه دهندگان اپلیکیشن موظف شدند با ارائه آپدیت‌های جدید، پشتیبانی از اندروید ۸ را به برنامه‌هایشان اضافه کنند. حال همین اتفاق در سال جاری برای اندروید ۹ رخ خواهد داد.

از ماه آگوست سال جاری (مرداد الی شهریور 1398)، اپلیکیشن‌های جدید پلی استور باید از سطح ۲۸ API و بالاتر از آن پشتیبانی کنند. از ماه نوامبر (آبان الی آذر 1398) نیز پشتیبانی اپ‌ها از اندروید ۹ اجباری خواهد شد. در همین راستا، گوگل به تازگی اعلام کرده که بیشتر از ۱۵۰ هزار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان - اپلیکیشن پلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان - استور با ویژگی‌های اندروید ۸ به‌روز شده و در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان

جدا از گوگل، اپ استورهای چینی مانند هواوی، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان - اوپو، شیائومی و تنسنت هم توسعه دهندگان حاضر در استور خود را موظف کرده‌اند که در سال 2019 به سطح 26 API برسند.

جدا از پشتیبانی از اندروید جدید، یکی از دلایل اصلی این کار از سمت گوگل به بحث امنیت برمی‌گردد. طبق گزارشی که از سمت این کمپانی منتشر شده است، بیشتر نرم‌افزارهای مخربی که در پلی استور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان - حضور دارند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کنگاور استان کردستان - اپلیکیشن‌هایی با سطح 22 API را مورد هدف قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone