🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31826.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

منتظر عرضه آیفون 5G در سال ۲۰۱۹ نباشید

به گزارش رویترز، اینتل چیپست مودم 5G خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه نخواهد کرد. همانطور که می‌دانید اپل چند وقتی است که از مودم‌های اینتل برای تلفن‌های هوشمندش استفاده می‌کند و این ...

به گزارش رویترز، اینتل چیپست مودم 5G خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه نخواهد کرد. همانطور که می‌دانید اپل چند وقتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - است که از مودم‌های اینتل برای تلفن‌های هوشمندش استفاده می‌کند و این خبر بدین معنی خواهد بود که آیفون 5G حداقل تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی و حتی مدتی پس از آن عرضه نخواهد شد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

بدین ترتیب اپل کم کم از رقبایش در تولید موبایل 5G عقب خواهد افتاد و محصولاتش تا مدتی نمی توانند از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی کنند. این در حالی است که سامسونگ، چهارشنبه هفته‌ی قبل از گلکسی اس 10 5G با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل رونمایی کرد. از سوی دیگر کمپانی‌های ال جی و هواوی رسماً اعلام کرده‌اند که در کنگره جهانی موبایل امسال یعنی MWC 2019 از موبایل‌های 5G خودشان رونمایی می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان
گلکسی اس 10 5G

هفته‌ی گذشته کوالکام نیز نسل دوم چیپ مودم 5G خود را معرفی نمود. این چیپست که اسنپدراگون X55 نام دارد، در واقع جایگزین مودم X50 شده و قرار است تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پایان امسال در تلفن‌های هوشمند زیادی بکار رود. سخنگوی این شرکت تایید کرده که در سال 2019 بیش از 30 دیوایس مبتنی بر تکنولوژی 5G کوالکام عرضه خواهند شد.

نمونه‌های اولیه مودم 5G تا پایان امسال در اختیار بسیاری از تولید کنندگان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - موبایل قرار خواهد گرفت اما تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، خط تولید چیپست‌های مودم یاد شده در این شرکت به راه نخواهد افتاد. سرپرست بخش 5G اینتل «ساندار ریورا» اعلام کرد که محصولات 5G این شرکت تا سال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۲۰۲۰ میلادی در اختیار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - خریداران قرار نخواهد گرفت. این خبر بدین معنی است که طرفداران اپل حداقل تا سال ۲۰۲۰ میلادی نباید منتظر عرضه آیفون 5G باشند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

البته چندی پیش شایعاتی مبنی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - بر پایان همکاری اپل با اینتل شنیده شد. پس از آن گزارش شد اپل مذاکراتی با دیگر تولیدکنندهای چیپست نظیر سامسونگ و مدیاتک انجام داده تا تولید چیپست‌های 5G برای آیفون‌های سال ۲۰۱۹ را به آنها بسپارد. بدین صورت احتمال عرضه آیفون 5G در سال آینده هنوز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - وجود خواهد داشت و باید دید که اپل تولید چیپ مودم‌های 5G آیفون‌هایش را به چه شرکتی واگذار خواهد کرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone