🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31821.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اسکنر اثر انگشت فراصوت گلکسی اس 10 چه مزایایی نسبت به رقبا دارد؟

شرکت سامسونگ به تازگی از خانواده جدید پرچمداران خود رونمایی کرده و در میان فهرست بلند بالای امکانات آنها، به اسکنر اثر انگشت فراصوت نیز اشاره کرده است. اما این حسگر جدید چه تفاوت ها ...

شرکت سامسونگ به تازگی از خانواده جدید پرچمداران خود رونمایی کرده و در میان فهرست بلند بالای امکانات آنها، به اسکنر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اثر انگشت فراصوت نیز اشاره کرده است. اما این حسگر جدید چه تفاوت ها و برتری هایی نسبت به فناوری های مورد استفاده رقبا دارد؟

پیش از این شاهد حضور انواع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - مختلف سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در محصولات شرکت هایی همچون هواوی و وان پلاس بوده ایم، اما تکنولوژی به کار رفته در دیوایس های مورد اشاره از نوع اپتیکال (تصویری) متداول بوده و صرفاً با استفاده از تکنیک های جدید تولید، در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

حال آنکه نمونه به کار رفته در خانواده گلکسی اس 10 که توسط کمپانی آمریکایی کوالکام تولید شده، از فناوری اسکن فراصوت بهره می برد و قادر است یک تصویر سه بعدی از فرورفتگی ها و برآمدگی های اثر انگشت کاربر ترسیم کند.

مهم ترین برتری اسکن سه بعدی اثر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - انگشت نسبت به نمونه های دو بعدی موجود، امنیت بالاتر آن است که در کنار تشخیص جریان خون توسط حسگر، عملاً احتمال فریب خوردن سیستم امنیتی را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - به صفر نزدیک می کند. تکنولوژی جدید همچنین زمانی که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - انگشت کاربر خیس یا کثیف باشد نیز کارایی خود را حفظ کرده و در شرایط مختلف قابل اعتمادتر ظاهر می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان

از سوی دیگر اسکنرهای اپتیکالی که از نور با روشنایی بالا در صفحه نمایشگر استفاده می کنند، در بلند مدت موجب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بروز پدیده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - سوختگی پیکسل ها (burn-in) - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - در نمایشگرهای OLED می شوند که این مسئله در اسکنر اثر انگشت فراصوت وجود ندارد.

اسکنر اثر انگشت فراصوت کوالکام تنها 0.2 میلیمتر ضخامت دارد

برتری بعدی تکنولوژی کوالکام، ضخامت اندک حسگر جدید (0.2 میلیمتر) است که به شرکت های مختلف اجازه می دهد از اسکنر اثر انگشت فراصوت در باریک ترین محصولات خود نیز استفاده کنند. در ضمن از آنجایی که حسگر مورد بحث امکان پایش جریان خون را هم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد، تولیدکننده تلفن هوشمند می تواند از همین سنسور برای سنجش قند خون، اکسیژن، شاخص توده بدنی (BMI) و ضربان قلب نیز بهره برده و از فضای موجود درون دستگاه بهینه تر استفاده کند.

در نهایت مصرف انرژی اندک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - حسگر فراصوت کوالکام یکی دیگر از برتری های آن نسبت به رقباست که استفاده از آن در نسل جدید پرچمداران سامسونگ را بیش از پیش توجیه می کند.

لازم به ذکر است که فناوری کوالکام توسط اتحادیه FIDO گواهی های لازم را دریافت کرده و با حضور در خانواده گلکسی اس 10، پختگی آن به اثبات رسیده است.

گفتنی است مانند هر فناوری دیگری، اسکنر اثر انگشت فراصوت کوالکام هم کاملاً بی عیب نیست و بر اساس گزارشات موجود، استفاده از بعضی پوشش های نمایشگر (گلس) برای گلکسی های جدید موجب بروز اختلال در عملکرد حسگر مورد بحث خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone