🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37401.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اوراکل می تواند تا 9 میلیارد دلار از گوگل خسارت بگیرد

آخرین فصل از داستان دنباله دار گوگل و اوراکل احتمالاً برای ساکنین مانتن ویو چندان خوشایند نخواهد بود، چون شاید این شرکت مجبور شود به خاطر استفاده غیر مجاز از کُدهای جاوا در سیستم عامل ...

آخرین فصل از داستان دنباله دار گوگل و اوراکل احتمالاً برای ساکنین مانتن ویو چندان خوشایند نخواهد بود، چون شاید این شرکت مجبور شود به خاطر استفاده غیر مجاز از کُدهای جاوا در سیستم عامل اندروید به پرداخت 9 میلیارد دلار جریمه محکوم شود.

دادگاه تجدیدنظر فدرال آمریکا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امروز اعلام کرد که گوگل استفاده زیادی از API های اوراکل در توسعه سیستم عامل موبایلی خود داشته که نقض آشکار قوانین کپی رایت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و حقوق معنوی محسوب می شود. البته تعیین مقدار دقیق خسارت و جریمه نهایی گوگل بر عهده دادگاه فدرال محلی در سن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فرانسیسکو گذاشته شده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
google-oracle

اوراکل برای نخستین بار در سال 2010 از گوگل شکایت کرد و طی هشت سال گذشته، مناقشه بین این دو غول دنیای تکنولوژی هر روز جدی تر از قبل شد. در سال 2016 اوراکل حتی به رگولاتورهای آنتی تراست اروپایی نیز متوسل شد تا سیاست های محرمانگی گوگل را محکوم کند. تمام این مشکلات از آنجا آغاز شد که گوگل تصمیم گرفت بدون دریافت مجوزهای قانونی، سیستم عامل اندروید را برای اجرای اپلیکیشن های جاوا آماده کند.

در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تمام این مدت گوگل سعی می کرد دادگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را مجاب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند که به شکل منصفانه ای از API های اوراکل استفاده کرده تا نهایتاً سیستم عامل خودش را با پلتفرم جاوا سازگار کند. با این حال دادگاه چنین ادعایی را رد کرد و گفت گوگل به دنبال سازگاری کامل نبوده، بلکه فقط بخش هایی از کد را که لازم داشته به کار گرفته است.

با وجود اینکه دادگاه فدرال هم رأی نهایی خود را صادر کرده، باز هم گوگل می تواند به این حکم اعتراض کند. تازه در نهایت باز هم امکان اعتراض و ارسال پرونده به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیوان عالی ایالات متحده وجود خواهد داشت اما روند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دادرسی درازمدت نشان می دهد به احتمال زیاد، گوگل بازنده نهایی این پرونده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone