🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30518.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین فروشگاه بدون فروشنده‌ لنوو در پکن افتتاح شد

لنوو اولین سوپرمارکت‌ بدون فروشنده خود را افتتاح کرد. پیش از این کمپانی‌هایی نظیر آمازون، وال مارت، علی بابا و JD چنین فروشگاه‌هایی ساخته بودند و اکنون این شرکت چینی موفق شده با افتتاح اولین ...

لنوو اولین سوپرمارکت‌ بدون فروشنده خود را افتتاح کرد. پیش از این کمپانی‌هایی نظیر آمازون، وال مارت، علی بابا و JD چنین فروشگاه‌هایی ساخته بودند و اکنون این شرکت چینی موفق شده با افتتاح اولین سوپرمارکت‌ بدون فروشنده خود در شهر پکن به کمپانی‌های یاد شده بپیوندد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان

مشتریان برای خرید از این فروشگاه که مغازه بدون فروشنده لکو لنوو (Lenovo Lecoo Unmanned Store) نام گرفته، باید جلوی دوربین تبلتی بزرگ دست تکان دهند. این مسئله موجب می‌شود که سیستم تشخیص چهره‌ی آن به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کار بیفتد و پس از احراز هویت مشتری، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پروفایل کاربری‌اش را انتخاب نماید.

خریدار می‌تواند اقلام موردنیاز خود نظیر آب میوه، نودل یا خوراکی‌های کوچکی نظیر آنها را از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - منو‌ موجود انتخاب کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و پس از دریافت ‌آنها بدون پرداخت هزینه از فروشگاه خارج شود چرا که هزینه‌های مربوطه به صورت خودکار از حساب بانکی یا کیف پول موبایلی فرد کم خواهد شد. بدین ترتیب روند سفارش و تحویل کالا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در مغازه‌ی جدید لنوو به سیستم‌ های آمازون گو و فروشگاه‌ های بدون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صندوق این کمپانی آمریکایی شباهت دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان

جالب اینجاست لنوو بیشتر به تولید کامپیوتر، تلفن همراه و گجت‌ های خانگی هوشمند شهرت دارد، اما این بار فروشگاه‌ی بدون فروشنده‌اش را به غذا اختصاص داده و در آنها خوراکی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌فروشد. البته بیشتر فروشگاه های بدون فروشنده‌ی کمپانی‌هایی چینی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نظیر علی بابا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به فروش خوراکی‌ها اختصاص دارند.

برای مثال سوپرمارکت هِما که توسط کمپانی علی بابا راه اندازی شده، نوشیدنی های داغ و غذای دریایی تازه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فروش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌رساند. در حالی که سوپر مارکت های شرکت تجارت الکترونیک JD به فروش چیپس و گوشت نمک سود می‌پردازد.

لنوو مدعی شده که افتتاح این فروشگاه به منظور آزمایش تکنولوژی‌های جدید این شرکت بوده و در صورت موفق بودن آن، ممکن است سوپرمارکت های دیگری هم ساخته شود. از تکنولوژی های آزمایش شده در این فروشگاه می‌توان به قابلیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تشخیص چهره‌ی تقویت شده در آن اشاره نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone