🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11893.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شفافیت ردیابی اپ در iOS موجب افزایش سرمایه‌گذاری در تبلیغات اندروید شده است

سرویس‌های تبلیغاتی با راه‌اندازی قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» در iOS به اطلاعات کمتری دسترسی دارند و همین موضوع باعث شده استراتژی کاری خود را تغییر دهند و حالا برای نمایش تبلیغات بیشتر از قبل روی ...

سرویس‌های تبلیغاتی با راه‌اندازی قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» در iOS به اطلاعات کمتری دسترسی دارند و همین موضوع باعث شده استراتژی کاری خود را تغییر دهند و حالا برای نمایش تبلیغات بیشتر از قبل روی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - اندروید تمرکز کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال، از زمان آغاز به کار قابلیت App Tracking Transparency در iOS 14.5، اپلیکیشن‌ها باید برای ردیابی کاربران از آن‌ها مجوز بگیرند و همین مسئله موجب شده که سرویس‌های تبلیغاتی هزینه تبلیغات در پلتفرم اپل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - را کاهش دهند.

بر اساس اطلاعات اولیه شرکت آماری Branch Metrics، کمتر از ۳۳ درصد کاربران iOS به اپ‌ها اجازه داده‌اند فعالیتشان را ردیابی کنند. در نتیجه، تعداد سرویس‌هایی که تبلیغات خود را به پلتفرم موبایلی اپل می‌آورند در فاصله اول - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - ژوئن تا اول ژوئیه یک سوم شده، در حالی که آمارهای شرکت Tenjin از افزایش ۱۰ درصدی تبلیغات پلتفرم اندروید در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - همین ماه خبر می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان

شرکت Tinuiti هم الگوی مشابهی را در مقایسه میان هزینه تبلیغات در iOS و اندروید مشاهده کرده است. «اندی تیلور»، مدیر ارشد این شرکت می‌گوید زمانی که کاربران iOS از اشتراک‌گذاری اطلاعات خود با اپ‌ها خودداری کردند، تبلیغ‌کنندگان Tinuiti دیگر مایل به تبلیغ روی این پلتفرم نبودند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - در نتیجه، تقاضا برای تبلیغات روی اندروید بیشتر شد.

تبلیغ‌کنندگان می‌گویند داده‌هایی که نشر تبلیغات روی دستگاه‌های iOS - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - را موثر می‌کرد، دیگر در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - دست نیستند و توجیهی برای پرداخت هزینه بالای تبلیغات در این پلتفرم وجود ندارد. سرویس‌های تبلیغاتی بدون ردیابی کاربران نمی‌توانند از سلایق و موضوعات مورد علاقه افراد اطلاعات کسب کنند. این داده‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند که به شکلی هدفمندتر تبلیغات خود را برای افراد به نمایش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - دربیاورند.

تیلور می‌گوید میزان هزینه‌های iOS از رشد سالانه ۴۲ درصدی در ماه مه به ۲۵ درصد در ماه ژوئن رسیده، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - در حالی که این ارقام برای اندروید از ۴۶ به ۶۴ افزایش یافته است. حالا قیمت تبلیغات در اندروید ۳۰ درصد بالاتر از iOS است، چون تبلیغات در این سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - هدفمندتر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شهرضا استان اصفهان - انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone