🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11845.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دستیار گوگل گاهی صدای کاربران را ضبط می‌کند اما در شرایط خاص آن را پردازش می‌کند

روز گذشته در خبری جنجالی انگشت اتهام به سمت گوگل گرفته شد که دستیار صوتی این شرکت بدون اطلاع کاربران صدای آن‌ها را ضبط می‌کند. اما گوگل می‌گوید برای تسریع در فراخوانی دستیار صوتی، صداها ...

روز گذشته در خبری جنجالی انگشت اتهام به سمت گوگل گرفته شد که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - دستیار صوتی این شرکت بدون اطلاع کاربران صدای آن‌ها را ضبط می‌کند. اما گوگل می‌گوید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - برای تسریع در فراخوانی دستیار صوتی، صداها را دریافت و پردازش می‌کند.

گوگل می‌گوید دستیار صوتی قبل از فراخوانی با Hey Google در حالت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - آماده به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - کار قرار دارد و ممکن است صداهایی را برای سرعت بخشیدن به تشخیص فراخوانی دریافت و پردازش کند. ولی ادعا می‌کند صدای کاربر را به آن مفهومی که برخی خبرگزاری‌ها مطرح کرده‌اند، ضبط و شنود نمی‌کند.

یکی از وب‌سایت‌های خبری درباره صحت خبر و نحوه ضبط صدای کاربران توسط دستیار صوتی سوال کرده و گوگل نیز با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - ارسال ایمیل شفاف‌سازی، نحوه ضبط صدای کاربر توسط دستیار گوگل و برخی کارکردهای این سیستم را توضیح داده است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس

نماینده گوگل در این ایمیل عنوان می‌کند:

از آنجایی که جلسه روز گذشته غیرعلنی بود، نمی‌توانیم در مورد اخبار منابع ناشناس اظهارنظر کنیم، اما من تمام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - جزئیات نحوه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - کارکرد دستیار هوشمند گوگل را در اختیار شما قرار خواهم داد تا شک و تردید شما از این موضوع رفع شود.

گوگل در ادامه لینک صفحه مربوط به امنیت دستیار هوشمند را به اشتراک گذاشته و می‌گوید در این صفحه که بالای آن شعار «دستیار گوگل برای امنیت اطلاعات خصوصی شما ایجاد شده است» دیده می‌شود، گوگل ادعا می‌کند که دستیار هوشمند این شرکت تا زمانی که توسط کاربر فعال نشده در «حالت آماده به کار» قرار دارد.

گوگل در ادامه شفاف‌سازی‌های خود توضیح - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - می‌دهد که «دستیار در حالت آماده به کار، قطعه‌های کوتاه صوتی (چند ثانیه) را پردازش می‌کند تا جمله فعالسازی یعنی (Hey Google) را تشخیص دهد. تا زمانی که این جمله شناسایی نشده باشد، هیچ صدای دیگری برای گوگل ارسال یا ذخیره نمی‌شود.»

بنابراین همانطور که در صفحه مربوط به امنیت دستیار هوشمند گوگل عنوان شده است، کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - همیشه می‌توانند ذخیره شدن صداهای خود را کنترل کنند. همچنین گوگل در این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس - صفحه عنوان کرده است به صورت پیش‌فرض هیچ صدایی ذخیره نمی‌شود و کاربران می‌توانند  تنظیمات فعلی خود را در قسمت «فعالیت وب و اپلیکیشن» (Web & App Activity) نیز مورد بررسی قرار دهند.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone