🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11844.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی GT مستر ادیشن احتمالا با همکاری کداک تولید می‌شود

ریلمی ظاهرا قصد دارد گوشی هوشمند GT مستر ادیشن را با همکاری کداک که در سال ۲۰۱۲ دچار ورشکستگی شد و در سال ۲۰۱۵ اولین گوشی هوشمند خود یعنی IM5 را رونمایی کرد. هفته گذشته ...

ریلمی ظاهرا قصد دارد گوشی هوشمند GT مستر ادیشن را با همکاری کداک که در سال ۲۰۱۲ دچار ورشکستگی شد و در سال ۲۰۱۵ اولین گوشی هوشمند خود یعنی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - IM5 را رونمایی کرد.

هفته گذشته شرکت ریلمی اعلام کرد که در حال توسعه ریلمی GT مستر ادیشن است و حالا اطلاعات بیشتری از آن مشخص شده است. معاون رئیس شرکت ریلمی اخیرا تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد و گفت که این تصویر با دستگاهی ثبت شده که همچنان در بازار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - عرضه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - نشده است. به همین دلیل در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنیم که اسم دستگاه در تصویر شطرنجی شده است.

 

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی

برخی منابع آگاه اعلام کرده بودند که ریلمی با یکی از برندهای معروف دوربین‌های عکاسی در حال همکاری است و دستگاه GT Master Edition اولین موبایلی است که محصول این همکاری خواهد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - بود. یکی دیگر از منابع آگاه نیز ادعا می‌کند که این برند معروف در واقع شرکت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - کداک است. این شرکت افسانه‌ای در سال ۲۰۱۲ میلادی دچار ورشکستگی شد و از آن زمان برای حل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - این مشکل روی تولید نرم افزار و سخت افزار تمرکز کرده است.

احتمال می‌رود که مشخصات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - سخت افزاری GT مستر ادیشن به همان روال قبل خواهد بود. به این معنی که این مدل پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۴۳ اینچی با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - سه دوربین پشت ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۵ میلادی کداک از اولین گوشی هوشمند خود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - یعنی IM5 رونمایی کرد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - سال بعد از آن نیز Ektra را وارد بازار کرد.

اولین گوشی مستر ادیشن ریلمی طراحی بسیار خاصی از مدل ریلمی X سال ۲۰۱۹ بود که در دو رنگ  معرفی شد. در همان سال نیز مدل X2 پرو مستر ادیشن در دو ترکیب رنگ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - آجری و سیمانی در بازار عرضه شد، اما طراحی مدل GT همچنان مشخص نیست. با این حال بهتر است در نظر داشته باشیم که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خمین استان مرکزی - مدل ریلمی تنها نسخه خاص این شرکت نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone