🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39438.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه دستورات صوتی ذخیره شده توسط دستیار گوگل را حذف کنیم؟

هربار که از دستیار گوگل استفاده کنید، دستورهای صوتی تان برای گوگل ارسال و در سرورهای آن ذخیره می شوند. به نوعی گوگل از این طریق سعی می کند تا کیفیت سرویس خود را ارتقا ...

هربار که از دستیار گوگل استفاده کنید، دستورهای صوتی تان برای گوگل ارسال و در سرورهای آن ذخیره می شوند. به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نوعی گوگل از این طریق سعی می کند تا کیفیت سرویس خود را ارتقا دهد و با کیفیت بهتری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پاسخگوی کاربرانش باشد.

البته گوگل نسخه ای از این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ذخیره شده را نیز در اختیار کاربران قرار داده که می توان از طریق حساب گوگل به آن ها دسترسی پیدا کرد. اما کاربران می توانند پای شان را فراتر هم بگذارند و برای حذف دستورهای صوتی ذخیره - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده اقدام کنند.

چگونه دستورات صوتی ذخیره شده را پیدا کنیم؟

برای شروع، ابتدا باید به صفحه My Activity حساب گوگل خود بروید. عموما تمام فعالیت های شما در این صفحه قابل مشاهده هستند و می توانید با مراجعه به طبقه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بندی های بیست و دوگانه آن لیستی از تمام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امور انجام شده خود، دریافت کنید.

اما در مورد موضوع این مطلب، تمام طبقه بندی های موجود My Activity به دردتان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمی خورد. چیزی که شما باید به دنبالش بگردید، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «Filter by date & product» است. اگر هم خوب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دقت کنید، یک نشان «به علاوه» در کنار این عبارت می بینید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

روی آن کلیک کنید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا منو کامل آن در اختیارتان قرار بگیرد. حالا از میان المان های موجود در منو باز شده، «Assistant» ،«Home» و «Voice & Audio» را انتخاب کنید. با انجام این کار، تمام اطلاعات ذخیره شده روی دستیار گوگل مورد بررسی قرار می گیرند و می توانید به آن ها دسترسی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیدا کنید.

حالا که المان های بالا را انتخاب کردید، روی کلید جستجو (همانند تصویر زیر) کلیک کنید تا تمام فعالیت های ذخیره شده در اختیارتان قرار بگیرند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

نکته جالب این است که گوگل پس از انجام این امور، لیستی از تمام دستورهای صوتی در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با کلیک روی کلید «Play» به آن ها گوش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

چگونه دستورات صوتی ذخیره شده را حذف کنیم؟

لیستی که در دسترستان قرار گرفته امکان آن را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید هر یک از فایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های صوتی را که نمی خواهید، پاک کنید. با این حال اگر مدت زمان زیادی است که از دستیار گوگل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استفاده می کنید، مسلما این روش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به هیچ دردتان نمی خورد.

چراکه در این صورت با حجم گسترده ای از اطلاعات رو به رو می شوید که پاک کردن یک به یک آن ها می تواند به عذابی زجرآور تبدیل شود. با این حال، خوشبختانه گوگل امکان پاک کردن دسته ای را نیز در اختیار کاربران گذاشته که می توان به کمک آن امر پاکسازی اطلاعات ذخیره شده را با سرعت بیشتری پیش برد.

برای این کار باید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوباره به صفحه My Activity حساب گوگل خود بازگردید و در منو کناری آن به دنبال «Delete Activity By» بگردید و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

حالا در پنجره باز شده، فاصله زمانی مورد نظرتان را مشخص کنید تا اطلاعات ذخیره شده در آن بازه پاک شوند. سپس به سراغ منو کشویی «All Products» بروید و از طریق آن اطلاعاتی را که می خواهید حذف کنید را انتخاب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

فقط کافیست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از میان گزینه ها «Voice & - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Audio» را انتخاب کنید و در نهایت با کلیک روی کلید «Delete» در جهت پاک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کردن دستورات صوتی اقدام نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone