🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43348.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

روسیه استفاده از VPN برای دسترسی به سایت های غیر مجاز را ممنوع می کند

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه، دیروز طرح قانونی را امضا کرد که استفاده از نرم افزارها و فناوری های مختلف برای دسترسی به وب سایت های غیر مجاز را در پهناورترین کشور دنیا ممنوع می ...

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه، دیروز طرح قانونی را امضا کرد که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استفاده از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نرم افزارها و فناوری های مختلف برای دسترسی به وب سایت های غیر مجاز را در پهناورترین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کشور دنیا ممنوع می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این قانون هم اکنون در مجلس دوما به تصویب رسیده، و استفاده از شبکه های مجازی خصوصی (VPN) و نرم افزارهایی که امکان مرور اینترنت بدون شناسایی شدن را برای کاربران فراهم می کنند را ممنوع - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و از اول نوامبر (10 آبان) اجرایی خواهد شد.

قانون جدید از 10 آبان اجرایی می شود

بر اساس گزارشات موجود، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حرکت اخیر کرملین در ممنوعیت استفاده از VPN، پس از اقدامات دولت چین برای اعمال محدودیت در دسترسی کاربران به اینترنت صورت گرفته که طی آن، حتی کمپانی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل نیز مجبور شده نرم افزارهای VPN را از نسخه چینی اپ استور حذف نماید.

گفتنی است «لئونید لوین» رئیس کمیته سیاست گذاری اطلاعات دوما درباره قانون جدید اظهار داشته:

این قانون برای محدود کردن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شهروندان قانونمدار تدوین نشده بلکه، برای جلوگیری از دسترسی به محتواهای غیر قانونی به تصویب رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone