🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43349.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل تمامی اپلیکیشن های VPN را از اپ استور چین حذف کرد

سیاست سختگیرانه دولت چین در حوزه اینترنت بر هیچکس پوشیده نیست؛ این کشور دسترسی شهروندانش به وب سایت هایی همچون فیسبوک و گوگل را مسدود کرده و شرکت های برتر تکنولوژی را وادار ساخته تا ...

سیاست سختگیرانه دولت چین در حوزه اینترنت بر هیچکس پوشیده نیست؛ این کشور دسترسی شهروندانش به وب سایت هایی همچون فیسبوک و گوگل را مسدود کرده و شرکت های برتر تکنولوژی را وادار ساخته تا استورهایشان را با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رگولاتورهای این کشور هماهنگ سازند، ضمن اینکه موارد غیر قانونی (از دید مقامات) را حذف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایند.

در ادامه این سیاست، اپل مجبور شده اپلیکیشن های اصلی و پر استفاده وی پی ان (VPN) را از اپ استور کشور چین حذف نماید. بسیاری از شرکت های توسعه دهنده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - VPN به تازگی اعلان هایی را مبنی بر حذف اپلیکیشن خود دریافت کرده اند که دلیل آن، غیر قانونی بودن در چین و ناسازگاری با بند پنجم قوانین اپ استور عنوان شده:

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

شرکت های سازنده اپلیکیشن های برتر VPN در سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - iOS از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جمله ExpressVPN یا Star VPN حذف برنامه هایشان از اپ استور را تأیید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده اند و می گویند چنین اتفاقی برای تمامی برنامه های مشابه افتاده است. با این حال، اپل می گوید فقط مواردی را حذف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده که مجوزهای لازم را از دولت چین کسب ننموده اند.

اپل در بیانیه ای در همین رابطه می گوید:

اوایل سال جاری، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) اعلام کرد تمامی توسعه دهندگان خدمات VPN باید مجوز لازم را از دولت دریافت کنند. به همین دلیل ما مجبور به حذف برخی از اپلیکیشن های VPN در چین شده ایم که با این قوانین سازگاری نداشته اند. این اپلیکیشن ها در تمامی کشورهای دیگر در دسترس بوده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و می توانند به فعالیت خود ادامه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دهند.

با این حال بسیاری از شرکت ها، اقدام اپل را به منزله کمک به دولت چین برای افزایش سختگیری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حوزه اینترنت و نقض آزادی بیان می دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone