🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10810.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از کروم‌بیس آل این وان، کروم‌بوک جدید و یک مانیتور ۲۴ اینچی رونمایی کرد

اچ‌پی دو کامپیوتر جدید با کروم اواس را به خط تولید محصولات مصرفی خود اضافه کرده که اولی با نام Chromebase AiO، یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی و دومی با نام Chromebook ...

اچ‌پی دو کامپیوتر جدید با کروم اواس را به خط تولید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - محصولات مصرفی خود اضافه کرده که اولی با نام Chromebase AiO، یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی و دومی با نام Chromebook x2 11 دستگاهی هیبریدی با قابلیت تبدیل شدن از لپ‌تاپ به تبلت است. این شرکت همچنین از یک مانیتور ۲۴ اینچی USB-C با گواهی Works with - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - Chromebook هم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - پرده برداشته است.

اچ‌پی این محصولات را برای دانشجویان، خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان عادی عرضه می‌کند. Chromebase AiO و Chromebook x2 - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - 11 از ماه جاری میلادی با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه می‌شوند. مانیتور M24fd USB-C هم از ماه اکتبر با قیمت ۲۴۹ دلار از راه می‌رسد.

اچ‌پی کروم‌بیس آل این وان

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران

این دستگاه یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی است که صفحه آن می‌تواند بین حالت افق و عمودی جابه‌جا شود. کروم‌بیس آل این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - وان صفحه‌ای ۲۱.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و با پردازنده اینتل پنتیوم گلد یا Core i3 نسل دهم عرضه می‌شود. مدل پایه با ۴ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی eMMC و مدل رده بالا با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در دسترس قرار می‌گیرد.

این محصول بلندگوی دوگانه ۵ واتی با بدنه آلومینیومی و چهار درگاه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - شامل دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A دارد. کروم‌بیس آل این وان به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و نمایشگر آن می‌تواند تا ۲۰ درجه عقب برود.

اچ‌پی کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران

این کامپیوتر یک تبلت ۱۱ اینچی است که با مغناطیس به کیبورد و استند وصل می‌شود تا تجربه‌ای شبیه لپ‌تاپ را به ارمغان بیاورد. کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ از پردازنده اسنپدراگون 7c استفاده می‌کند و اچ‌پی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - مدعی است که عمر باتری آن به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - ۱۱ ساعت می‌رسد.

نسبت تصویر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - نمایشگر ۳:۲ و رزولوشن آن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و دو درگاه USB-C دارد. کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ از کارت‌خوان حافظه بهره می‌برد و به حسگر اثر انگشت مجهز است. این دستگاه هم در بخش سلفی از دوربین ۵ مگاپیکسلی و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - در قاب عقب از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. مدل LTE همین دستگاه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - داخلی به دست کاربران می‌رسد.

مانیتور اچ‌پی M24FD USB-C

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران

مانیتور ۲۴ اینچی اچ‌پی برای اتصال آسان به لپ‌تاپ‌های کروم اواس از گواهی Works with Chromebook بهره می‌برد. این دستگاه علاوه بر درگاه USB-C، دو درگاه USB-A هم برای لوازم جانبی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - دارد. M24FD پنل IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و اچ‌پی می‌گوید زاویه دید افقی و عمودی آن به ۱۷۸ درجه می‌رسد. این محصول از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن حداکثر ۷۵ هرتز است.

حداکثر روشنایی M24FD تا ۳۰۰ نیت اعلام شده و ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. استند این دستگاه شبیه کروم‌بیس آل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابل استان مازندران - این وان است اما اجازه تنظیم از منفی ۵ تا مثبت ۲۵ درجه را می‌دهد، البته ارتفاع آن قابل تنظیم نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone