🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  3. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29424.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویژه برنامه ویدیویی دیجیاتو: در روز اول CES چه گذشت؟

با گذشت تنها چند روز از سال میلادی جدید، نمایشگاه پنجاه‌ویک ساله‌ی CES در لاس‌وگاس کار خودش را آغاز کرد. امسال دیجیاتو در کنار پوشش ویژه اخبار، با یک ویژه برنامه ویدیویی در ۴ قسمت ...

با گذشت تنها چند روز از سال میلادی جدید، نمایشگاه پنجاه‌ویک ساله‌ی CES در لاس‌وگاس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر لارستان استان فارس - کار خودش را آغاز کرد. امسال دیجیاتو در کنار پوشش ویژه اخبار، با یک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر لارستان استان فارس - ویژه برنامه ویدیویی در ۴ قسمت همراه شماست؛ برنامه‌ای که با دیدن آن در جریان مهم‌ترین اتفاقات هر روز نمایشگاه CES خواهید بود.

ویژه برنامه ویدیویی روز اول CES، در کنار پرداختن به ماهیت خود نمایشگاه و چرایی برگزاری آن، به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر لارستان استان فارس - اتفاقات مهم ۱۷ دی - هفتم ژانویه نیز می‌پردازد؛ از رویداد خبری شرکت «انویدیا» گرفته تا معرفی مسلسل‌وار لپ‌تاپ‌ها و محصولات گیمینگ. در قسمت اول از این ویژه برنامه ویدیویی برای CES، «مانی قاسمی» سردبیر، «امیر مستکین» دبیر ارشد و «حمید مقدسی» دبیر بخش بررسی دیجیاتو با شما همراه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone