🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28118.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Fliktu: Share Fast؛ اشتراک‌گذاری، سریع‌تر از همیشه

نمی‌دانم چقدر از ویژگی اشتراک‌گذاری اندروید استفاده می‌کنید، اما شاید با من هم عقیده باشید که ساختار این منوی اشتراک‌گذاری می‌توانست خیلی بهتر از آن چیزی باشد که اندروید ارائه می‌کند. این که روی چینش ...

نمی‌دانم چقدر از ویژگی اشتراک‌گذاری اندروید استفاده می‌کنید، اما شاید با من هم عقیده باشید که ساختار این منوی اشتراک‌گذاری می‌توانست خیلی بهتر از آن چیزی باشد که اندروید ارائه می‌کند.

این که روی چینش اپ‌های منوی Share کنترلی ندارید به کنار، لینک‌ها را هم نمی‌توان از این طریق به آسانی به اشتراک گذاشت ضمن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - اینکه باز کردن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - منو و پیدا کردن اپ دلخواه و سپس اشتراک‌گذاری فایل هم می‌تواند کار زمان‌‌بری باشد.

اگر به روش سریع‌تری برای اشتراک‌گذاری فایل احتیاج دارید، بد نیست نیم نگاهی به اپلیکیشن Fliktu داشته باشید. همانطور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - که از عنوان اپ پیداست، فلیکتو با شعار «اشتراک‌گذاری سریع» روانه پلی‌استور شده و برای تحقق این شعار از راهکار جالب و هوشمندانه‌ای بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان

تکان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - دادن گوشی. بله، فلیکتو می‌تواند با یک تکان ساده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - منوی اشتراک‌گذاری اندروید را برایتان ظاهر کند؛ یکی از سریع‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای اشتراک‌گذاری فایل در اندروید در پیش بگیرید. تفاوتی هم نمی‌کند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - که خواستار اشتراک‌گذاری چه چیزی هستید: عکس، متن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - پیامک، لینک، فایل. همه این موارد با یک تکان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ساده و ظاهر شدن منوی Share قابل اشتراک‌گذاری با دیگران هستند.

کار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - اصلی این اپلیکیشن ارتقای منوی Share است، به طوری که هم در دسترس‌تر از فشردن دکمه سه نقطه‌ای بالای صفحه باشد و هم بتوانید آن را شخصی‌سازی کنید. برای دسترسی آسان، می‌توانید گوشی را تکان بدهید (که شدت حساسیت به تکان را هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانید تنظیم کنید) و برای شخصی‌سازی، گزینه‌ای برای انتخاب اپلیکیشن‌های پر استفاده خواهید داشت.

فلیکتو می‌تواند با یک تکان ساده منوی اشتراک‌گذاری اندروید را برایتان ظاهر کند

فلیکتو به طور اتوماتیک اپلیکیشن‌های پرکاربردتان را تشخیص می‌دهد، اما در صورت تمایل می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را هم در منوی آن به طور دستی بچینید. مثلا تلگرام، جیمیل و اینستاگرام در ردیف اول و بالاتر از همه باشند و توییتر و سایر اپ‌ها در ردیف‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - بعدی قرار بگیرند. این اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربردیست که می‌توانید از فلیکتو انتظار داشته باشید.

اما کاربرد دوم، اشتراک‌گذاری «مستقیم» لینک‌هاست. بدون صورت که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - بعد از کپی کردن یک لینک باید یک تکان کوچک به گوشی بدهید تا منوی اشتراک‌گذاری برایتان ظاهر شود. این ویژگی نه تنها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - سرعت اشتراک‌گذاری را بالا می‌برد، بلکه برای باز کردن لینک‌ها هم به شما حق انتخاب می‌دهد. مثلا می‌توانید برای باز کردن لینک‌ها فقط به کروم محدود نباشید و مرورگرهای دیگرتان را هم برای باز کردن لینک‌ها در دسترس قرار بدهید. توجه کنید که این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - گزینه را هم باید از قبل در تنظیمات اپلیکیشن فعال کرده باشید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان

سومین کاربرد فلیکتو، و یکی از بهترین‌های آن، اشتراک‌گذاری مستقیم متن‌های کپی شده در کلیپ‌بورد شماست. بنابراین دیگر لازم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - نیست متنی که از اپلیکیشن پیامک کپی کرده‌اید را در یک اپلیکیشن دیگر Paste کنید. فقط کافیست یک ثانیه بعد از کپی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - کردن، گوشی را تکان دهید تا منوی Share بلافاصله ظاهر شود و سریعا نوشته را به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپ دلخواهتان منتقل کنید.

کاربرد دیگر اپ اشتراک‌گذاری مستقیم لینک‌هاست

این تمام کاریست که فلیکتو برایتان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - انجام می‌دهد؛ ابزار ساده‌ای که هدفش خیلی بزرگ و انقلابی نیست، اما تجربه اشتراک‌گذاری فایل در اندروید را برایتان شیرین و دلچسب می‌کند. فلیکتو به گفته توسعه‌دهنده‌اش یک پروژه جانبی است و هنوز در مرحله بازاریابی به سر می‌برد، بنابراین نباید انتظار آپدیت‌های سریع و مستمری را از آن داشته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - باشید.

فلیکتو به طور کاملا رایگان منتشر شده و می‌توانید همین حالا آن را از گوگل پلی دانلود کنید. توجه داشته باشید که اپلیکیشن برای کار نیازمند دسترسی‌هایی است که هنگام اجرا باید مجوز آن‌ها را صادر کنید. همچنین هنگام اشتراک‌گذاری یک فایل برای اولین بار، باید آیکن فلیکتو را انتخاب کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - و گزینه Always را بزنید که برای عمل اشتراک‌گذاری به اپلیکیشن پیش‌فرض شما تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان

Fliktu: Share Fast

سازنده: MossRaven قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اختر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر جسارتا شرکت شما طرفای روستای گراکو کوچصفهان هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای گراکو شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone