🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28115.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل دو اپلیکیشن هاتگرام و تلگرام طلایی را به عنوان برنامه مضر شناسایی می‌کند

از عصر دیروز کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوگل این دو اپلیکیشن را در رده بندی مشکوک قرار داده و ...

از عصر دیروز کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوگل این دو اپلیکیشن را در رده بندی مشکوک قرار داده و اجازه نصب آنها را به کاربر نمی‌دهد. گزارشات حکایت از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - این دارد که گوگل این اپلیکیشن‌ها را به عنوان بدافزار می‌شناسد و اجازه نصب دوباره آنها را نمی‌دهد.

آنطور که به نظر می‌رسد گزارشی به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - دست گوگل رسیده و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - این مجموعه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - تا دو اپلیکیشن هاتگرام و طلاگرام را در لیست برنامه‌های مشکوک قرار دهد. برخی از کارشناسان نیز خبر می‌دهند که به زودی این دو اپلیکیشن به کلی از گوگل پلی حذف خواهند شد.

«جواد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - دادگر» کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در گفتگو - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - با دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - ماجرای پیش آمده را بیشتر یک موضوع سیاسی می‌داند تا یک موضوع فنی و باور دارد که گزارشات رسیده به دست گوگل دستمایه موضوعات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - سیاسی شدند. او البته تاکید می‌کند که اساسا وجوداین دو برنامه با وجود هشدارهای کارشناسان و سازمان‌های دولتی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران

این کارشناس ضمن ابراز تاسف نسبت به اینکه هیچ تحلیل درست و کامل و به روزی از این دو پیام‌رسان توسط هیچ نهاد و شخصی وجود ندارد تاکید می‌کند که هشدارهای مرکز ماهر و وزارت ارتباطات به تنهایی کافی نیست:

«تلگرام طلایی ارتباط های خارجی زیادی با سرور های دیگر برای گرفتن پروکسی ها و تبلیغات ها دارد و ساختار به شدت مشکوکی برای گوگل دارد. حتی در بدترین حالت می‌توان متصور شد که این برنامه می‌تواند در یک بروزرسانی تبدیل به یک بدافزار شود.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران
جریان‌داده از تلگرام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - طلایی تا سرورهای تلگرام

در حال حاضر Google Play Protect اخطار مشکوک بودن این دو نرم افزار را داده و گمان می‌رود که این برنامه‌ها تا چند روز آینده از این گوگل پلی حذف شوند. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - پیش‌تر وزارت ارتباطات و مرکز ماهر درباره ناامن بودن تلگرام‌های غیررسمی نظیر هاتگرام و تلگرام طلایی هشدارهایی داده بودند و دیجیاتو نیز درباره امنیت این برنامه‌ها گزارشاتی منتشر کرده بود.

برخی کارشناسان باور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - دارند که مهلت دادن به تلگرام طلایی و هاتگرام برای مستقل شدن از تلگرام که چندی پیش از سوی شورای عالی فضای مجازی مطرح شد، گواه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - بر این موضوع است - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر محمودآباد استان مازندران - که این دو مجموعه کل اطلاعات چت‌ها و گروه‌ها و کانال و در حقیقت همه چیز را در جایی کپی کردند که می‌توانند آن را در پلتفرمی مستقل برپا سازند؛ اتفاقی که البته تا به امروز رخ نداده و به نظر می‌رسد که اختلالی در این روند پیش آمده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone