🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35707.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مردی ۷۶ ساله از تیم کوک بخاطر نجات جانش به وسیله‌ اپل واچ تشکر کرد

تا به حال ساعت هوشمند اپل واچ جان بسیاری از افراد را نجات داده و موفق شده بیماری‌های کلیوی، قلبی و حتی حوادثی غیر مترقبه را پیش بینی کند. به همین دلیل چند وقتی است ...

تا به حال ساعت هوشمند اپل واچ جان بسیاری از افراد را نجات داده و موفق شده بیماری‌های کلیوی، قلبی و حتی حوادثی غیر مترقبه را پیش بینی کند. به همین دلیل چند وقتی است به این ساعت هوشمند «نجات بخش» لقب گرفته است و آخرین مورد از این اتفاقات به مردی ۷۶ اختصاص دارد. روز دوازدهم فروردین، Gaston D’Aquino در یک کلیسا نشسته بود و حال خوبی داشت که ناگهان ساعت هوشمندش به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وی خبر داد که میزان فشار خون او از حد معمول فراتر رفته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. گستون به همین علت قرار ناهار خود را کنسل کرد و سریعاً خود را به بیمارستان رساند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیمارستان، او - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به پزشگان گفت که اپل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - واچ به او هشدار داده که فشارخونش بالاست اما او حال خوبی دارد و فکر نمی‌کند مسئله خاصی مطرح باشد. پزشکان نیز تصمیم گرفتند از او یک نوار قلب بگیرند تا خیالش را راحت کنند.

نتیجه این آزمایش موجب شد که پزشک عمومی سریعاً گستون را به یک پزشک متخصص قلب و عروق معرفی کند. جریان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از این قرار بود که دو تا از سه سرخرگ تاجی اصلی او به طور کامل بسته شده‌ بودند و دیگری نیز تنها کمی تا بسته شدن فاصله داشت چرا که ۹۰ درصد رگ از کار افتاده بود. این اتفاق موجب شد که بار دیگر پزشکان توانایی خوانش دقیق اپل واچ را تحسین کنند.

گستون بعد از عمل جراحی آنژیوپلاستی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و باز شدن دوباره‌ی این رگ‌ها، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نامه‌ای برای مدیر عامل اپل یعنی «تیم کوک» نوشت و پس از توضیح اتفاق رخ داده، از وی تشکر کرد. تیم کوک نیز در عکس العمل به این نامه‌، پاسخی نوشت و ضمن آرزوی بهبودی، رضایت مخاطب را اصلی‌ترین عامل انرژی بخش برای فعالیت کمپانی کوپرتینویی عنوان کرد.

پس از این ماجرا بسیاری از دوستان گستون که از این اتفاق شگفت زده شده بودند، تعدادی اپل واچ خریدند تا از آن استفاده کرده و سلامتشان را تضمین کنند.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی نسل سوم اپل واچ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone