🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28120.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ال جی تولید گوشی در کره جنوبی را متوقف می‌کند

چند سالی است که ال جی علی رغم معرفی پرچمداران و میان رده های مختلف، اقبال چندانی در بازار موبایل نداشته و همواره در سایه هموطن خود (سامسونگ) حرکت کرده است. [digipullqoute place="right"]ال جی برای ...

چند سالی است که ال جی علی رغم معرفی پرچمداران و میان رده های مختلف، اقبال چندانی در بازار موبایل نداشته و همواره در سایه هموطن خود (سامسونگ) حرکت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - کرده است.

ال جی برای دسترسی به نیروی کار ارزان تولید پرچمداران را به ویتنام منتقل کرده است

وضعیت مذکور به خصوص در یکی دو - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - سال اخیر تشدید شده و حتی پرچمداران شرکت کره ای نیز با وجود مشخصات فنی قابل توجه، نتوانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب کرده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - و منجر به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - افزایش درآمدهای شرکت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - شوند. از این رو با توجه به ضرر مداوم بخش موبایل، ال جی تصمیم گرفته به منظور کاهش هزینه ها، تولید گوشی در کره جنوبی را به حالت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - تعلیق درآورد و ظرفیت تولید آن را به کارخانه های ویتنام خود منتقل کند.

به گزارش آژانس خبری یونهاپ کره که خبر جدید را منتشر کرده، در حال حاضر کارخانه تولید گوشی ال جی در کره جنوبی روی مونتاژ پرچمداران این کمپانی متمرکز بوده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - و بین یک پنجم تا یک دهم کل تلفن های هوشمند ال جی را تولید می کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران
ال جی G8 ThinQ

شرکت کره ای تا کنون با افتخار عبارت «Made In Korea» را روی محصولات رده بالای خود درج می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - کرد که حالا با انتقال تولید پرچمداران به ویتنام، دیگر امکان استفاده از عبارت مذکور وجود نداشته و همین موضوع نشان می دهد که ال جی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - برای اتخاذ تصمیم مورد بحث، از دوراهی دشواری عبور کرده است.

البته همان طور که اشاره شد، ضرر بخش موبایل ال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - جی را مجبور به انتقال ظرفیت تولید به ویتنام کرده و از طرف دیگر شرکت کره ای  در حال حاضر نمی تواند با افزایش قیمت محصولات خود، آن هم زمانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - که بازار برای خرید آنها مردد است، به افزایش درآمدها فکر کند.

گفتنی است برند ال جی فعلاً در بازار داخلی وضعیت خوبی داشته و در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - ایالات متحده نیز پس از اپل و سامسونگ، جایگاه سوم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - را در فروشگاه های اپراتورها از آن خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - کرده؛ با این وجود ظهور رقبای چینی قدرتمند در بخش موبایل های ارزان قیمت و میان رده، در کنار حضور اپل و سامسونگ در صدر بازار، کار را در مقیاس جهانی برای ال جی سخت کرده و باید منتظر بود و دید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرخرود استان مازندران - که آیا این شرکت حضور خود در بازار پر افت و خیز موبایل را حفظ خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone