🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28119.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار میزو 16S با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شد

میزو 16S آخرین پرچمدار ساخته شده توسط میزو رسما معرفی شد. از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند میتوان به پنل صفحه نمایش Super AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه اصلی با بهرمندی از لرزش ...

میزو 16S آخرین پرچمدار ساخته شده توسط میزو رسما معرفی شد. از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند میتوان به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - پنل صفحه نمایش Super AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه اصلی با بهرمندی از لرزش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - گیر فیزیکی اشاره کرد.

این دستگاه به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - با رزولوشن +FHD مجهز است که میزبان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز هست. به گفته میزو همکاری این شرکت با سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - باعث شده پنل میزو 16S از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد که تمرکز آن به حداقل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - رساندن آسیب های وارده به چشم کاربران بر اثر استفاده طولانی مدت است. بر اساس ادعای میزو صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - 16S تا 33 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - درصد نور مضر آبی را فیلتر میکند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - در عین حال از قابلیتی سود میبرد که با کنترل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - ولتاژ ، روشنایی صفحه نمایش تا حد زیادی برای استفاده در محیط های تاریک کاهش می یابد.

طراحی چشم نواز میزو 16S تا حد زیادی وابسته به شعاع زیاد خمیدگی گوشه های آن است که ظاهری متفاوت به آن بخشیده اند، علاوه بر این نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - عدد تحسین برانگیز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - 91.53 درصد عنوان شده. از دیگر قابلیت های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - این پرچمدار میتوان به اسپیکرهای استریو برای پخش صدا و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از +HDR و حالت مخصوص پرتره اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

طرف دیگر این دستگاه میزبان دوربین های دوگانه آن است که حسگر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - اصلی آن از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 و تکنولوژی پیکسل چهارگانه برای پردازش تصاویر بهره میبرد. دوربین دوم نیز از یک لنز واید 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.6 استفاده می کند. یکی از قابلیت های مهم دوربین اصلی این موبایل حالت Super Night View نام دارد که برای رسیدن به نتیجه مناسب هنگام عکاسی در نور کم 8 عکس مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند. این کار به میزو - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - اجازه میدهد تا با ترکیب فریم های متعدد به میزان قابل توجهی از نویز تصاویر بکاهد. این قابلیت ها قرار است طی آپدیت های آینده در قالب یک بسته نرم افزاری به دیگر تلفن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - های این شرکت نیز راه یابد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

قلب تپنده میزو 16S را چیپست اسنپدراگون 855 ساخت کوالکام تشکیل داده. علاوه بر این باتری 3600 میلی آمپری آن از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - قابلیت شارژ سریع 24 واتی برخوردار است و در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - عرض 30 دقیقه از صفر تا 60 درصد شارژ می شود. به لطف بهینه سازی های صورت گرفته توسط هوش مصنوعی، میزو ادعا میکند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - این دستگاه تا 6 ساعت بازی کردن یا 14 ساعت استریم ویدئو را پاسخگو خواهد بود؛ اعدادی که برای موبایلی به ضخامت 7.6 میلی متر تحسین برانگیزند.

لیست بلند بالای امکانات این تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - به اینجا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - ختم نمی شوند زیرا میزو برای علاقمندان بازی روی موبایل هم قابلیت های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - جالبی در نظر گرفته؛ که از آنها میتوان به حالت Hyper Gaming اشاره کرد که با وجود مصرف بهینه انرژی انیمیشن هایی روان تر ارائه می کند. علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - میزو 16S به یک موتور ویبره جدید به نام mEngine 3.0 مجهز شده که به آن امکان بازخورد حرکتی هنگام اجرای بازی های مختلف را می - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

میزو 16S در رنگ های سفید مرواریدی، آبی فانتومی و مشکی کربنی در دسترس خواهد بود. این تلفن همراه که هم اکنون قابل سفارش است از تاریخ 8 اردیبهشت در قالب پیکربندی های زیر عرضه خواهد شد:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 475 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 520 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 595 دلار

نظر شما درباره پرچمدار اخیر میزو چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone