🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43083.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن دوربین گوگل با قابلیت سلفی فلش به روز رسانی شد

آخرین آپدیتی که برای اپ بومی دوربین موبایل های گوگل منتشر شده قابلیتی کوچک، اما مفید و کاربردی را برایش به ارمغان آورده است. با دریافت این نسخه می توانید از سلفی فلش استفاده کنید. از آنجا ...

آخرین آپدیتی که برای اپ بومی دوربین موبایل های گوگل منتشر شده قابلیتی کوچک، اما مفید و کاربردی را برایش به ارمغان آورده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است. با دریافت این نسخه می توانید از سلفی فلش استفاده کنید.

از آنجا که اکثر اسمارت فون ها برای دوربین سلفی خود فلش LED ندارند، گوگل با اضافه کردن این قابلیت تلاش کرده تا نور یک فلش واقعی را با جایگزین کردن یک صفحه کرم رنگ در زمان سلفی گرفتن شبیه سازی کند.

وقتی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در شرایط نوری ضعیف سلفی بگیرید، این صفحه کرم رنگ با ظاهر شدن می تواند نور بیشتری را به چهره تان بتاباند تا عکس های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واضح تری داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

برای فعالسازی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سلفی فلش کافیست وقتی در مد سلفی گرفتن هستید روی آیکن Flash اشاره کرده و حالت فعال یا اتوماتیک را انتخاب نمایید. پوشانده شدن یک سوم انتهایی تصویر با مربعی به رنگ بژ شما را از فعال بودن این حالت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آگاه می کند.

توجه داشته باشید که موقع عکس گرفتن با سلفی فلش، صفحه برای یک ثانیه روشن مانده و بعد از آن عکس گرفته می شود. بنابراین بهتر است که طی این مدت سر و دست تان را بی حرکت نگه دارید.

نسخه 4.4 گوگل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کمرا ژست های میان بر حرکتی جدیدی را هم معرفی کرده که از جمله آن ها می توان به دابل تپ برای زوم و سوایپ برای جابجایی میان حالات عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد. برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن دوربین گوگل می بایست از دیوایس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های نکسوس و پیکسل مبتنی بر اندروید 7.1.1 به بالا استفاده نمایید.

این اپلیکیشن را می توانید همین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حالا آن از پلی استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone