تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35149.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویژگی‌های iOS 12 که اپل از آن‌ها صحبت نکرد

اپل معمولا در مراسم WWDC همه ویژگی‌های جدید سیستم عامل iOS را کامل نشان نمی‌دهد و برخی از آن‌ها فرصت خودنمایی روی استیج پیدا نمی‌کنند. علت آن هم ساده است: به اندازه کافی زمان نیست. ...

اپل معمولا در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مراسم WWDC همه ویژگی‌های جدید سیستم عامل iOS را کامل نشان نمی‌دهد و برخی از آن‌ها فرصت خودنمایی روی استیج پیدا نمی‌کنند. علت آن هم ساده است: به اندازه کافی زمان نیست. گاهی اوقات هم اپل یک لیست کامل از همه این ویژگی‌ها می‌سازد و وقتی صحبت‌های کرگ فدریگی به پایان می‌رسد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن اسلاید نمایش داده می‌شود. اما این اتفاق شب گذشته رخ نداد و حرفی از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ویزگی‌های iOS 12 زده نشد.

اما در عوض اپل داده‌های جامعی از ویژگی‌های سیستم عامل iOS 12 در وبسایت خود منتشر کرده که با گشت و گذار در آن‌ها می‌توان اطلاعات بسیاری به دست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آورد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

انیمیشن‌های نرم‌تر

فدریگی دیشب در مورد اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها، باز شدن سریع‌تر دوربین و بالا آمدن سریع کیبورد صحبت کرد و در مجموع گفته شده که iOS 12 سریع‌تر خواهد بود.

امیدواریم که iOS 12 پایان دوران افت فریم، کندی و تکه تکه شدن انیمیشن‌ها باشد. هیچکس دوست ندارد صدها دلار پول بدهد و انیمیشن‌های کندی ببیند.

ژست‌های حرکتی آیفون X به آیپد اضافه می‌شود

کشیدن انگشت از بالا به پایین، کنترل سنتر را نمایش می‌دهد و کشیدن انگشت از هر نقطه روی داک هم شما را به صفحه اصلی می‌آورد. مثل همان‌هایی که در آیفون X دیده می‌شود. چنین قابلیت‌هایی برای آیپد پرو بعدی با فیس آیدی و بدون دکمه هوم می‌تواند کاربردی باشد.

پر شدن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خودکار پیامک‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - احراز هویت دو عاملی

دیگر لازم نیست بین اپلیکیشن Messages و اپلیکیشن دیگری که نیازمند کد احراز هویت دو عاملی است جا به جا کنید. به محض اینکه کد به گوشی شما SMS شود، iOS 12 آن را به صورت خودکار می‌شناسد و نوار مورد نظر را پر می‌کند.

البته بهتر است از اپ‌هایی نظیر Google Authenticator یا Authy استفاده کنید اما اگر پیامک تنها راه چاره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است، iOS 12 یک مقدار ماجرا را ساده‌تر می‌کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

پر شدن خودکار ساده‌تر رمزهای عبور از اپلیکیشن‌های شخص ثالث

اگر توسعه دهندگان تصمیم به فعال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کردن آن بگیرند، iOS 12 می‌تواند رمزهای عبور را از اپلیکیشن‌های شخص ثالث مثل Last Pass و 1Password دریافت کند.

به اشتراک‌گذاری رمزهای عبور بین دستگاه‌های macOS و iOS نزدیک به هم

با iOS - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 12، اپل به شما اجازه می‌دهد تا رمزهای عبور موجود روی iOS را روی مک و بالعکس انتقال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دهید. البته با قابلیت Continuity می‌توان کپی پیست انجام داد اما این قابلیت حالا چند ثانیه شما را در زندگی جلو می‌اندازد. رمز عبور وای فای نیز به همین شیوه قابل انتقال است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

پیشنهاد رمزهای عبور قوی و هشدار برای تکراری‌ها

iOS 12 به شما پیشنهاد رمزهای عبور خاص و قوی می‌دهد و می‌توان آن‌ها را برای اپلیکیشن‌ها استفاده کرد و حتی برای دسترسی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ساده‌تر در iCloud Keychain ذخیره کرد. این قابلیت همین حالا در سافاری کار می‌کند ولی اپل قصد دارد آن را به همه بخش‌های موبایل شما گسترش دهد. همچنین، iOS 12 رمزهای عبوری که چندین بار از آن‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده‌اید را به شما یادآور می‌کند تا به فکر یک رمز جدید باشید.

سیری به شما - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در به یادآوردن رمز عبور کمک می‌کند

حالا که بحث بر سر رمز عبور است، اپل می‌گوید که سیری قادر است در نمایش رمزهای عبور به شما کمک مستقیم کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

دانش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سیری افزایش می‌یابد

اپل می‌خواهد دامنه اطلاعات و دانش سیری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را گسترش ببخشد. از زندگی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افراد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشهور (سلبریتی‌ها) گرفته تا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انواع - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - غذاها. بنابراین با انتشار iOS 12 می‌توانید از سیری بپرسید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که چقدر در قهوه شما کافئین وجود دارد یا یک بشقاب غذای خاص چقدر سالم است.

هشدار اضطراری که هیچ مانعی نمی‌شناسد

در iOS 12 قابلیت جدیدی به نام هشدار اضطراری وجود دارد که باید توسط کاربر فعال شود. هشدار اضطراری حتی وقتی که قابلیت Do Not Disturb هم فعال باشد، کار می‌کند. با این ویژگی، پزشکان و پرستاران می‌توانند پیام‌های اضطراری را به بیماران - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود انتقال دهند.

پشتیبانی از تصاویر RAW بهبود - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یافته

اپل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همیشه سعی داشته پشتیبانی و ویرایش فایل‌های تصاویر RAW را بهبود ببخشد و iOS 12 هم به همین روال ادامه می‌دهد. آپدیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا «تصاویر RAW را روی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آیفون و آیپد مدیریت کنند و انتقال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دهند و روی آیپد پرو ویرایش کنند». برخی از این قابلیت‌ها روی iOS 11 هم بوده‌اند اما خوشبختانه اپل قصد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد جداسازی عکس RAW و JPG را ساده‌تر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone