🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31016.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

با قابلیت دید در شب گوگل پیکسل در نور کم عکس‌های با کیفیت بگیرید

مدتی پیش و همزمان با معرفی مدل‌های جدید گوگل پیکسل، این کمپانی از حالت عکس برداری جدیدی با نام «دید در شب» که اجازه گرفتن عکس‌های با کیفیت در نور کم را می‌دهد رونمایی کرد. ...

مدتی پیش و همزمان با معرفی مدل‌های جدید گوگل پیکسل، این کمپانی از حالت عکس برداری جدیدی با نام «دید در شب» که اجازه گرفتن عکس‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - با کیفیت در نور کم را می‌دهد رونمایی کرد.

مدتی پیش به‌روزرسانی جدیدی برای دید در شب منتشر شد که تاثیر قابل مشاهده‌ای روی کیفیت‌ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - عکس‌های گرفته شده در نور کم می‌گذارد که نمونه‌ای از آن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

تاثیر استفاده از این قابلیت به خوبی خودش را در جزییات عکس‌ها نشان می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای استفاده از قابلیت دید در شب باید به تنظیمات دوربین گوشی خود رفته و آن را برای استفاده در نور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - کم فعال کنید.

نحوه کار دید در شب به این صورت است که وقتی گوشی خود را در این حالت قرار داده و شاتر را فشار می‌دهید، دوربین مشغول جمع آوری اطلاعات از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - محیط شده و برای گرفتن یک عکس با نور بیشتر برنامه ریزی می‌کند. مدت زمانی که این قابلیت برای گرفتن عکس دارد به میزان نور حاضر در محیط بستگی دارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

این ویژگی برای همه‌ی پیکسل‌ها به طور یکسان عمل می‌کند و از لحاظ قدرت و کارایی نمی‌توان تفاوت‌های چشمگیری در آن مشاهده کرد. پیش از این هم گفته بودیم دید شب به دوربین کمک می‌کند تا با اعمال تغییرات روی میزان دریافت نور، هر صحنه را با کیفیت‌تر می کند. البته نباید از این نکته هم غافل شد که این قابلیت برای عملکرد بهتر از ویژگی یادگیری هوش مصنوعی گوگل هم استفاده می کند.

این را هم باید گفت که دید در شب یک قابلیت افسانه‌ای نیست و برای کار کردن به صورت تاثیرگذار به یک نور حداقلی در محیط نیازمند بوده و تصاویر گرفته شده با آن در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - محیط‌های کاملا تاریک تقریبا تفاوتی با حالت عادی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - دوربین ندارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر صایین قلعه استان زنجان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone