تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16865.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از نابودی ۹۴ درصد از زیرساخت شبکه Trickbot خبر داد

مایکروسافت اعلام کرد ۹۴ درصد از زیرساخت بزرگ‌ترین شبکه بات‌نت دنیا یعنی Trickbot را از کار انداخته است. به گفته غول نرم افزاری هکرهای روس با استفاده از این شبکه قصد مختل کردن انتخابات ریاست ...

مایکروسافت اعلام کرد ۹۴ درصد از زیرساخت بزرگ‌ترین شبکه بات‌نت دنیا یعنی Trickbot را از کار انداخته است. به گفته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - غول نرم افزاری هکرهای روس با استفاده از این شبکه قصد مختل کردن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داشته‌اند.

مایکروسافت می‌گوید به کمک دستور دادگاه و همکاری شرکت‌های خارجی موفق شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - زیرساخت شبکه Trickbot را تقریباً از کار بیندازد و از مختل شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جلوگیری کند. «تام بِرت» از مدیران ارشد مایکروسافت در مصاحبه‌ای گفت: «ما بیشتر زیرساخت آن‌ها [شبکه Trickbot] را از کار انداختیم. توانایی آن‌ها در آلوده کردن به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان

محققان امنیتی می‌گویند اپراتورهای Trickbot بیش از یک میلیون کامپیوتر در سطح جهان از جمله کامپیوترهای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - دولتی را آلوده کرده‌اند. آن‌ها سپس در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - قرارداد با دیگر گروه‌های هک روی سیستم‌های آلوده بدافزارها و برنامه‌های مخرب دیگر را نصب کرده و دسترسی به آن‌ها را می‌فروشند.

مایکروسافت می‌گوید شبکه Trickbot را پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مختل کرده تا هکرهای روس از آن برای دخالت در رای دهی یا دستکاری داده‌ها و تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات استفاده نکنند.

متخصصین امنیتی می‌گویند اقدامات مایکروسافت علیه Trickbot - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - ارتباط سرورهای جدید را قطع کرده و کار هکرها برای نصب بدافزارهای جدید روی سیستم‌های آلوده را سخت‌تر کرده است.

«Mark Arena»، مدیرعامل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - شرکت امنیت سایبری Intel 471 گفت: «اقدامات برای مختل کردن Trickbot در حال حاضر در سطح بین المللی ادامه دارد و از کار انداختن زیرساخت آن موفقیت آمیز بوده است. با این وجود همچنان شاهد فعالیت محدود در برزیل، کلمبیا، اندونزی و قرقیزستان هستیم.» - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر جوانرود استان کردستان - وی افزود اپراتورهای Trickbot از دیگر گروه‌های هک درخواست کرده‌اند تا بدافزار آن‌ها را پخش کنند و از بازیابی زیرساخت خبر داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone