🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15171.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا سال ۲۰۲۲ با پشتیبانی از قلم S Pen از راه می‌رسد

سامسونگ روی توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری کار می‌کند که ظاهرا قرار است با نام احتمالی «گلکسی زد رول» سال آینده میلادی معرفی شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این موبایل با طراحی جالبی که ...

سامسونگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - روی توسعه گوشی رول شونده‌ و گسترش‌پذیری کار می‌کند که ظاهرا قرار است با نام احتمالی «گلکسی زد رول» سال آینده میلادی معرفی شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این موبایل با طراحی جالبی که دارد،‌ پشتیبانی از قلم S Pen است.

تاکنون خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد گوشی رول شونده کره‌ای‌ها منتشر شده است. در حالیکه گفته می‌شود گوشی‌های تاشو جدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - کره‌ای‌ها یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ با پشتیبانی از قلم  S Pen در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت، ظاهرا این ویژگی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - در گوشی رول شونده آن نیز وجود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - دارد.

براساس گزارش منتشر شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - در وب‌سایت Let's Go Digital و همچنین ویدیوی مربوط به طراحی مفهومی گوشی رول شونده سامسونگ، ظاهرا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - نمایشگر این موبایل جدید قابلیت گسترده شدن به صورت افقی را خواهد داشت. گلکسی زد رول از نظر طراحی ظاهری شبیه موبایل‌های متعارف بازار دارد ولی نمایشگر آن قابلیت رول شدن خواهد داشت که می‌تواند به کاربران در انجام فعالیت‌های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - چند وظیفه‌ای کمک کند.

گوشی رول شونده

براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده،‌ این موبایل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - جدید احتمالا با نمایشگر 6 اینچی و قابلیت رول شدن معرفی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - خواهد شد و در حالت گسترده نمایشگری 8 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - اینچی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولیه چنین محصولی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - را به شمار محدودی از افراد نشان داد و همان زمان گفته شده بود که مدل تجاری این موبایل سال 2021 از راه می‌رسد. آبان ماه امسال نیز نایب رئیس سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده بود که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - گفته می‌شد گوشی که در دست وی قرار داشته،‌ اولین موبایل رول‌شونده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - این برند کره‌ای است.

علاوه بر این سامسونگ، شرکت‌های دیگری نیز در حال کار روی گوشی‌های گستر‌ش‌پذیر هستند، اما مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه چنین دستگاه‌هایی به بازار خواهیم بود.

به تازگی سامسونگ دیسپلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - نیز در جریان نمایشگاه «Display Week - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی به پنل‌های جدید سامسونگ، انتظار می‌رود در آینده این شرکت تعداد زیادی دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فارس استان فارس - تاشو یا محصولات مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone