🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15148.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ با کلید دیجیتال خودرو از راه می‌رسد

سال گذشته میلادی اپل از CarKey رونمایی کرد تا کاربران بتوانند قفل خودرو را با آیفون باز کنند. حالا گوگل در جریان رویداد Google I/O گفته اندروید ۱۲ با کلید دیجیتال خودرو از راه می‌رسد ...

سال گذشته میلادی اپل از CarKey رونمایی کرد تا کاربران بتوانند قفل خودرو را با آیفون باز کنند. حالا گوگل در جریان رویداد Google I/O گفته اندروید ۱۲ با کلید دیجیتال خودرو از راه می‌رسد تا قفل و باز کردن و همچنین روشن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - کردن خودرو را ممکن کند.

به گفته گوگل، این قابلیت از باند فوق وسیع (UWB) استفاده می‌کند و می‌توانید بدون اینکه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - گوشی را از جیب خود دربیاورید، قفل خودرو را باز کنید. البته برای استفاده از چنین قابلیتی باید گوشی شما دارای چیپ UWB باشد. اگر موبایل فاقد چنین تراشه‌ای باشد، با استفاده از NFC و ضربه زدن می‌توانید قفل خودرو را باز کنید.

اگر اعضای خانواده‌ یا دوستانتان به خودرو نیاز داشته باشند، می‌توانید کلید مجازی خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. گوگل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - گفته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - کلید دیجیتال خودرو در ادامه سال جاری میلادی روی برخی گوشی‌های پیکسل و سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - البته هنوز نمی‌دانیم کدام مدل‌ها به آن دسترسی پیدا می‌کنند، شاید چنین ویژگی برای اولین بار با پیکسل ۶ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - از راه برسد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان

اپل از تراشه UWB در گوشی‌های سری آیفون ۱۱ و آیفون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - ۱۲ و همچنین ایرتگ استفاده می‌کند تا عملکرد آن‌ها را افزایش دهد. این چیپ برای CarKey هم کارایی بالایی دارد.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، خودرو هم باید از چنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - قابلیتی پشتیبانی کند. بی‌ام‌و اولین شریک گوگل برای چنین ویژگی محسوب می‌شود، اما این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - غول جستجوی اینترنتی با خودروسازان دیگری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - هم کار می‌کند تا از کلید دیجیتال خودرو پشتیبانی کنند.

گوگل همچنین از فناوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - به نام جفت‌سازی سریع رونمایی کرده که امکان اتصال سریع‌تر دستگاه‌های بلوتوثی با خودروهای بی‌ام‌و و فورد را فراهم می‌کند. این ویژگی جفت‌سازی گوشی با خودرو را بسیار ساده‌تر و مشابه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر همدان استان همدان - اتصال گوشی با پیکسل بادز می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرميتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone