🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15156.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مخفی‌سازی تصاویر در گوگل فوتوز با قابلیت Locked Folder ممکن شد

مراسم امشب توسعه‌دهندگان گوگل میزبان رونمایی از قابلیت جدیدی برای سرویس گوگل فوتوز بود که Locked Folder نام دارد و اجازه می‌دهد برخی از تصاویر خود را از دید سایر کسانی که ممکن است به ...

مراسم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - امشب توسعه‌دهندگان گوگل میزبان رونمایی از قابلیت جدیدی برای سرویس گوگل فوتوز بود که Locked Folder نام دارد و اجازه می‌دهد برخی از تصاویر خود را از دید سایر کسانی که ممکن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - است به گوشی شما دسترسی داشته باشند مخفی کنید.

گوگل می‌گوید برای استفاده از این ویژگی همان طور - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - که از نام آن پیداست کافی است یک «پوشه قفل‌دار» بسازید که توسط سیستم احراز هویت بیومتری محافظت می‌شود؛ یعنی برای ورود به این پوشه باید اثر انگشت خود را به دستگاه بدهید یا رمزی را که از قبل انتخاب کرده‌اید، بنویسید.

قابلیت Locked Folder به شما اجازه می‌دهد هر تصویر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - یا ویدیویی را که نمی‌خواهید در کنار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - سایر تصاویر عادی در معرض دید باشد، مخفی کنید. با این کار، دیگر فایل‌های مربوطه را کنار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - سایر تصاویر و ویدیوهای خود نخواهید دید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران

این قابلیت به چند دلیل مفید است. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - مثلا فرض کنید می‌خواهید تصویری را از روی موبایل خود به پدرتان نشان دهید، ولی نگران این هستید که با اسکرول کردن به سمت پایین عکس دیگری دیده شود که به هر دلیلی نمی‌خواستید بقیه آن را ببینند.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های شخص ثالثی هستند که این ویژگی را ارائه می‌کنند، ولی اضافه شدن آن به گوگل فوتوز مطمئنا کار کاربران را راحت‌تر خواهد کرد. قابلیت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - Locked Folder ابتدا برای گوشی‌های پیکسل عرضه می‌شود ولی در ادامه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نور استان مازندران - سال برای سایر تلفن‌های هوشمند اندرویدی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فولاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرچی طرفای کجور نور برای لباسشویی سانیو تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در کجور شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آبنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب روز بخیر تعمیرگاه شما دور و بر ماهان نور تعمیرات داره
پاسخ: بله در ماهان شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone