🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15151.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات گوگل مپس تا پایان ۲۰۲۱ بیشتر می‌شود

گوگل مپس کاربردهای زیادی دارد، اما همچنان در جزئیات با کمبودهایی دست و پنجه نرم می‌کند. حالا در جریان رویداد Google I/O این کمپانی گفته تا پایان ۲۰۲۱، جزئیات بیشتری را به نقشه‌اش اضافه می‌کند ...

گوگل مپس کاربردهای زیادی دارد، اما همچنان در جزئیات با کمبودهایی دست و پنجه نرم می‌کند. حالا در جریان رویداد Google I/O این کمپانی گفته تا پایان ۲۰۲۱، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - جزئیات بیشتری را به نقشه‌اش اضافه می‌کند و چنین نقشه‌هایی تا پایان ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - برای ۵۰ شهر ارائه می‌شوند.

چنین جزئیاتی برای افراد پیاده کارایی بالایی خواهد داشت و می‌توانند به اطلاعات خاصی دست پیدا کنند. گوگل برای نمایش عملکرد نقشه با جزئیات بالا، از منطقه‌ای در نیویورک استفاده کرد و فعل و انفعالات پیچیده گذرگاه‌های عابر پیاده و جهت جریان ترافیک را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - به نمایش گذاشت.

داده‌های پیچیده‌تر بطور ترکیبی از تصویربرداری ماهواره‌ای، استریت ویو و داده‌های حرکتی محاسباتی استفاده می‌کنند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، نمی‌توان از همان اول نقشه با جزئیات تمام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - مناطق را تهیه کرد و گوگل گفته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - تا پایان ۲۰۲۱ چنین نقشه‌هایی برای ۵۰ شهر ارائه می‌شوند.

در کنار افزایش جزئیات نقشه‌ها، گوگل استفاده از قابلیت لایو ویو را هم ساده‌تر می‌کند. این غول جستجوی اینترنتی در سال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - ۲۰۱۹ این ویژگی را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - به مپس اضافه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - کرد که با استفاده از واقعیت افزوده، به کمک کاربر می‌آید. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - از آن زمان تا به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - امروز، گوگل به آرامی عملکرد لایو ویو را افزایش داده و حالا در گوگل I/O گفته امکان استفاده از طریق گوگل مپس را فراهم می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان

دکمه لایو ویو به‌زودی به صفحه گوگل مپ اضافه می‌شود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - زمانی که کاربر روی آن ضربه بزند، می‌تواند دوربین گوشی‌اش را به سمت نزدیکترین مغازه‌ها یا رستوران‌ها بگیرد تا به مواردی مانند منوها، تصاویر غذاها یا زمان باز بودن آن‌ها دست یابد.

در ادامه سال جاری میلادی، گوگل علائم خیابانی مجازی را به این قابلیت اضافه می‌کند تا در مکان‌های ناشناخته بهتر بتوانید مسیرتان را پیدا کنید. علاوه بر این، این قابلیت مکان‌هایی که برایتان مهم هستند را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - نشان می‌دهند. برای مثال اگر در نزدیکی هتل باشید که اتاق در آن رزرو کرده‌اید، لایو ویو آن را هایلات می‌کند.

در نهایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - گوگل قابلیت لایو ویو را به محیط‌‌های بسته مانند برخی ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها می‌آورد که ابتدا در زوریخ و سپس در توکیو راه‌اندازی می‌شود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمام استان گیلان - در آینده چنین قابلیتی به کشورهای دیگر هم راه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone