🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15150.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل بالاخره گوشی‌های اندرویدی را به ریموت کنترل تلویزیون تبدیل کرد

پیش از این اگر قصد داشتید از یک موبایل اندرویدی برای کنترل تلویزیون مبتنی بر اندروید تی‌وی استفاده کنید، گوگل امکانات محدود و بسیار ابتدایی را در اختیارتان می‌گذاشت. اما بالاخره این کمپانی تصمیم گرفته ...

پیش از این اگر قصد داشتید از یک موبایل اندرویدی برای کنترل تلویزیون مبتنی بر اندروید تی‌وی استفاده کنید، گوگل امکانات محدود و بسیار ابتدایی را در اختیارتان می‌گذاشت. اما بالاخره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - این کمپانی تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - گوشی‌های اندرویدی را به ریموت کنترل پیشرفته‌تری برای اندروید تی‌وی بدل کند.

اپل از مدت‌ها پیش قابلیت مشابهی را در نظر گرفته بود که به لطف آن تعامل بین آیفون با اپل تی‌وی را تسهیل می‌کرد. رابط کاربری اپلیکیشن کنترل تلویزیون که گوگل از آن می‌گوید ظاهری بسیار شبیه به راهکار اپل دارد. در بخشی از صفحه اپلیکیشن اندروید یک فضای بزرگ برای تاچ‌پد در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - شده که به کمک آن می‌توانید نشان‌گر اندروید تی‌وی را حرکت دهید. در پایین این بخش کلیدهای بازگشت به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - عقب، هوم و اجرای دستیار صوتی به چشم می‌خورد و در پایین‌ترین بخش کلیدهای ولوم قرار گرفته است. در بالای صفحه هم کلیدهای پاور و تنظیمات تعبیه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم

استفاده از موبایل اندرویدی به عنوان یک ریموت کنترل می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. تصور کنید باتری ریموت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - کنترل اصلی تلویزیون شما خالی شده یا آن را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - گم کرده‌اید. اینجا است که گوشی هوشمند به دادتان می‌رسد. علاوه بر این اگر مایل به استفاده از فرمان‌های صوتی برای تایپ در اندروید تی‌وی نباشید، به سادگی می‌توانید با موبایل به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - دنبال محتوای مورد نظر خود بگردید. همچنین تایپ پسورد به کمک این روش بسیار ساده‌تر از کیبورد اندروید تی‌وی است. به گفته گوگل این ویژگی در سال - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - جاری میلادی به سیستم عامل اندروید تی‌وی (از جمله دستگاه‌های مبتنی بر گوگل تی‌وی) خواهد آمد.

بخش‌هایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - از کنفرانس امسال گوگل به بهبود حفظ حریم شخصی کاربر اختصاص دارد. به عنوان مثال یکی از قابلیت‌های تازه، یک پارتیشن جدید برای ذخیره ایمن محاسبات مربوط به یادگیری ماشینی در اندروید است. گوگل همچنین از حذف تاریخچه ۱۵ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - دقیقه‌ای جستجو و مخفی‌سازی تصاویر در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر جعفریه استان قم - گوگل فوتوز گفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone