🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15157.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل چهارم تراشه هوش مصنوعی سفارشی گوگل معرفی شد

در جریان رویداد Google I/O، این کمپانی در کنار معرفی جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری‌اش، از سخت افزار جدیدی هم رونمایی کرد که نسل جدید واحد پردازش تنسور (TPU) است. نسل چهارم تراشه هوش مصنوعی سفارشی ...

در جریان رویداد Google I/O، این کمپانی در کنار معرفی جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری‌اش، از سخت افزار جدیدی هم رونمایی کرد که نسل جدید واحد پردازش تنسور (TPU) است. نسل چهارم تراشه هوش مصنوعی سفارشی گوگل در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - مقایسه با گذشته تا دو برابر سریع‌تر است.

به گفته مدیرعامل گوگل، سوندار پیچای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - می‌توان در پادها از ۴,۰۹۶ تراشه نسل چهارم تراشه هوش مصنوعی این کمپانی استفاده کرد. قدرت محاسباتی هر پاد به بیش از ۱ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - اگزافلاپ می‌رسد.

گوگل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - از این تراشه‌های سفارشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - برای بسیاری از سرویس‌های یادگیری ماشینی خودش استفاده می‌کند، با این حال جدیدترین نسل TPU به عنوان بخشی از پلتفرم گوگل کلود در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.

به گفته پیچای، نسل چهارم TPU سریع‌ترین سیستم موجود در گوگل محسوب می‌شود:

«این سریع‌ترین سیستمی است که تا به امروز در گوگل مستقر کرده‌ایم و یک دستاورد تاریخی برای ما به حساب می‌آید. در گذشته برای اینکه بتوانید به قدرت ۱ اگزافلاپ دست پیدا کنید، باید سوپرکامپیوترهای اختصای می‌ساختید، اما ما امروزه تعداد زیادی از آن‌ها داریم و در آینده شمار بالایی از پادهای نسل چهارم TPU در دیتاسنتر خود خواهیم شد که اکثر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - آن‌ها تا ۹۰ درصد کربن تولید نمی‌کنند. پادهای این تراشه‌های جدید در ادامه سال جاری میلادی در اختیار مشتریان پلتفرم کلود ما قرار می‌گیرد.»

TPUها از اولین تراشه‌های سفارشی گوگل هستند. در حالی که شرکت‌های دیگر مانند مایکروسافت تصمیم گرفتند به سراغ FPGAها برای سرویس‌های یادگیری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - ماشینی بروند، گوگل شروع به تولید تراشه اختصاصی‌اش کرد. اگرچه توسعه این چیپ‌ها کمی طول کشید و در زمان معرفی چندان بروز نبود، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - اما عملکرد قابل توجهی از خودش نشان می‌دهد و جدیدترین نسل آن چنین عملکردی را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سقز استان کردستان - بهبود می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone