🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15149.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل رویای آینده بدون رمز عبور را با قابلیت‌های جدیدی محقق می‌کند

گوگل در جریان رویداد I/O ویژگی‌های جدیدی با هدف آینده بدون رمز عبور (password-free future) معرفی کرد که به ارتقا حریم خصوصی کاربران و امنیت بیشتر آنها کمک می‌کند. قابلیت‌های جدید برای برنامه‌ها و سرویس‌های ...

گوگل در جریان رویداد I/O ویژگی‌های جدیدی با هدف آینده بدون رمز عبور (password-free future) معرفی کرد که به ارتقا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران - حریم خصوصی کاربران و امنیت بیشتر آنها کمک می‌کند.

قابلیت‌های جدید برای برنامه‌ها و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران - سرویس‌های گوگل توسعه یافته‌اند و در واقع نگاهی عمیق‌تر به حفظ حریم خصوصی کاربران را مورد توجه قرار می‌دهند. یکی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران - از این قابلیت‌ها حذف آخرین نتایج جستجوی کاربران است که پیشتر معرفی شده بود و اکنون به صورت پیش فرض فعال شده است.

در سال ۲۰۱۹ نیز گوگل، ویژگی را به حساب‌های کاربری اضافه کرده بود تا مدت زمان ذخیره اطلاعات کاربران را محدود کرده و در نهایت این داده‌ها را به صورت خودکار حذف کند. اکنون حساب‌های کاربری جدید به صورت پیش فرض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران - با قابلیت حذف خودکار داده‌ها فعال می‌شوند. براساس اعلام این شرکت در حال حاضر این قابلیت برای بیش از ۲ میلیارد حساب کاربری فعال است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران

گوگل به عنوان بخشی از تلاش خود برای تحقق رویای «آینده بدون رمز عبور»، سیستم مدیریت رمز عبور خود را نیز ارتقا داده است. یکی دیگر از اهدافی که گوگل دنبال می‌کند،‌ ادغام عمیق‌تر کروم و اندروید است تا کاربران به راحتی بتوانند در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف با رمز عبور واحد وارد شوند.

همچنین از جمله ویژگی‌هایی که این شرکت بدان توجه می‌کند،‌ هشدار در مورد رمز عبور به صورت خودکار است. گوگل در مورد نحوه استفاده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نکا استان مازندران - از داده‌های کاربران برای تبلیغات نیز اطلاعات دقیق‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مشخص می‌کند این داده‌های چه زمانی،‌ چگونه و چرا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شرکت به کاربران اطمینان داد که هرگز داده‌های کاربران را به شرکت‌های شخص ثالث نمی‌فروشد و در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

گوگل همچنین در تلاش است تا همکاری جدیدی را با سازمان‌های خصوصی در حوزه حریم خصوصی آغاز کند و سعی دارد با حذف کوکی‌ها،‌ راهکارهای جدیدی برای حریم خصوصی ارائه دهد.

گوگل ادعا می‌کند با استفاده از قابلیت Differential Privacy که نوعی تجمیع داده‌ها است به عدم شناسایی کاربران اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone