تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35320.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کانن و نیکون چگونه به دوربین بدون آینه و فول فریم سونی A7 III پاسخ می دهند

سونی در اسفند سال 96 از دوربین بدون آینه و با حسگر فول فریم دوربین A7 III رونمایی کرد؛ دوربینی با ابعادی نسبتاً جمع و جور با قیمت ۲۰۰۰ دلاری. این دوربین به کابوس هر شب کانن و ...

سونی در اسفند سال 96 از دوربین بدون آینه و با حسگر فول فریم دوربین A7 III رونمایی کرد؛ دوربینی با ابعادی نسبتاً جمع و جور با قیمت ۲۰۰۰ دلاری. این دوربین به کابوس هر شب کانن و نیکون بدل شد، آن هم در زمانی که موبایل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های هوشمند عرصه را برای دوربین های «ببین و بگیر» حسابی تنگ کرده اند. اما دو رقیب ژاپنی چه پاسخی برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سونی دارند؟

انگار دو برند نامدار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دنیای دوربین های عکاسی چندان هم بیکار ننشسته اند. ظاهراً قرار است نیکون تا پیش از پایان ماه جاری میلادی و در پاسخ به دوربین A7 III سونی از دو دوربین بدون آینه فول فریم رونمایی کند. مدل ارزان تر این دوربین ها مجهز به یک حسگر ۲۵ مگاپیکسلی بوده و به همراه لنز قیمتی کمتر از ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت. مدل گرانتر نیز از یک حسگرفول فریم ۴۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حدود ۴۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

هردوی این دوربین ها برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن که بتوانند با شاهکار سونی رقابت کنند از بدنه ای جمع و جور و همچنین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - لرزشگیر اپتیکال ۵ محوره برخوردار خواهند بود. علاوه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بر این به نظر می رسد نوع اتصال لنز جدیدی برای این دوربین ها در نظر گرفته خواهد شد. البته هنوز باید برای ورود یک بدون آینه پرچمدار از جانب نیکون منتظر ماند. محصول مورد بحث قرار است در بهار ۲۰۱۹ از راه برسد.

برای دریافت پاسخ کانن به  A7 III سونی زمان بیشتری را باید به انتظار بنشینید. وعده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه دو دوربین بدون آینه فول فریم کانن تا پبش از اواسط سال آینده میلادی داده شده است. این دوربین ها مجهز به سنسورهای ۳۰.۴ و ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود و هردوی آنها می توانند با رزولوشن 4K به ثبت ویدیو بپردازند. با این حال امید می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رود که اتصال دوربین کنن همچنان با لنزهای فعلی این شرکت سازگار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پری بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر جسارتا شما طرفای شهرک دامداران بوکان خدمات دارید
پاسخ: بله در شهرک دامداران شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone