🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30737.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 12.1 را با امکان تماس تصویری گروهی و ایموجی‌های جدید عرضه می‌کند

کمپانی اپل امروز پیش از برگزاری رویداد آیپد خود در نیویورک، از عرضه iOS 12.1 همزمان با معرفی آیپدهای جدید خبر داد. نسخه مذکور نخستین آپدیت بزرگ iOS 12 بوده و ویژگی هایی مانند FaceTime ...

کمپانی اپل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - امروز پیش از برگزاری رویداد آیپد خود در نیویورک، از عرضه iOS 12.1 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - همزمان با معرفی آیپدهای جدید خبر داد. نسخه مذکور نخستین آپدیت بزرگ iOS 12 بوده و ویژگی هایی مانند FaceTime گروهی (تماس تصویری) را که در ورژن اصلی حذف شده بود، به سیستم عامل موبایل اپل بازمی گرداند.

FaceTime گروهی اجازه برقراری تماس تصویری برای نهایتاً 32 نفر را به صورت همزمان فراهم کرده و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - از استیکر، ایموجی، انیموجی و فیلتر ویدیو پشتیبانی می کند. همچنین در FaceTime گروهی حباب تصویر افراد زمانی که صحبت می کنند، بزرگتر می شود.

ویژگی دیگر iOS 12.1، امکان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - استفاده از دو سیم کارت در آیفون XS و XR است که یکی از سیم کارت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - ها فیزیکی و دیگری eSIM (سیم کارت الکترونیکی) بوده و به صورت همزمان فعال خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان

باگ beautygate در iOS 12.1 رفع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - خواهد شد

شرکت اپل در بیانیه خبری خود حرفی از رفع باگ «beautygate» در آیفون XS و XR نزده، اما بر اساس گزارشات ایراد مذکور هم در بروزرسانی جدید برطرف خواهد شد. باگ مورد بحث باعث می شود در زمان ثبت تصاویر سلفی، پوست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - کاربر بیش از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - اندازه صاف به نظر برسد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - که به گفته اپل، این موضوع به خاطر انتخاب عکس نادرست توسط نرم افزار دوربین (از میان تصایر ثبت شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - در حالت smart HDR) اتفاق می افتد.

در زمینه دوربین، iOS 12.1 ویژگی دیگری نیز به همراه داشته و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - به کاربران آیفون XS و XR اجازه می دهد عمق تصویر در حالت بوکه را پیش از ثبت عکس تنظیم کنند نه فقط پس از آن.

در نهایت اپل بیش از 70 ایموجی جدید هم در بروزرسانی سیستم عامل موبایل خود عرضه خواهد کرد که شامل ایموجی افراد با رنگ موهای جدید، صورتک های خندان با احساسات متفاوت، حیوانات، غذاها و ورزش های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - مختلف می شود. ایموجی های جدید در آپدیت های بعدی به watchOS و macOS نیز اضافه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان

گفتنی است اپل با عرضه iOS 12 تأکید زیادی روی افزایش کارایی و سرعت محصولات خود داشت که این موضوع موجب رضایتمندی کاربران شد. بروزرسانی iOS 12.1 هم سعی دارد با حفظ رویه اصلی، ویژگی های کاربردی جدیدی همچون تماس تصویری گروهی را به کاربران عرضه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فومن استان گیلان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone