تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16930.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می‌رسد

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گوشی شیائومی می ۱۱ بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، نمایشگر این گوشی هوشمند در چهار طرف خمیده خواهد بود. با نزدیک شدن به رونمایی از چیپست ...

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گوشی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شیائومی می ۱۱ بوده‌ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، نمایشگر این گوشی هوشمند در چهار طرف خمیده خواهد بود.

با نزدیک شدن به رونمایی از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام، اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار آینده شیائومی منتشر می‌شود و انتظار می‌رود می ۱۱ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - به اولین گوشی چینی با این پردازنده پرچمدار تبدیل شود.

به تازگی افشاگر معروف «Digital Chat Station» اطلاعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر کرده. به اعتقاد این افشاگر، نمایشگر شیائومی می ۱۱ در هر چهار طرف خمیده خواهد بود و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد، البته اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین آن منتشر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - نشده است.

پرچمدارهای شیائومی در سال جاری میلادی مانند می ۱۰، می ۱۰ پرو 5G و می ۱۰ اولترا به نمایشگر خمیده مجهز شده‌اند که البته در دو طرف خمیده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - هستند. در مقابل این کمپانی که اخیرا با عبور از اپل به سومین برند پرفروش گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده، وان پلاس و سامسونگ در حال دور شدن از این نمایشگرها هستند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

نمایشگرهای خمیده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - جذابیت مخصوص به خود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - را دارند، با این حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - با معایبی نیز همراه هستند. از این معایب می‌توان به کاهش مقاومت آن‌ها، لمس‌های تصادفی و موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به این موارد باید منتظر ماند و دید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - پرچمدار آینده شیائومی با نمایشگر خمیده در چهار طرف چه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - عملکردی از خود نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد شیائومی می ۱۱ در مقایسه با نسل قبلی خود از طراحی متفاوتی بهره می‌برد و در حالی که نمی‌دانیم چندین نسخه از آن وارد بازار می‌شود، انتظار داریم شیائومی آن‌ها را به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵، دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر و لرزشگیر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - بهبودیافته مجهز کند.

اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار آینده شیائومی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - منتشر نشده، با این حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - با توجه به توقف فروش می ۱۰ پرو در چین و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - عدم موجودی نسخه استاندارد آن، انتظار می‌رود در آینده نزدیک با می ۱۱ ملاقات کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone