تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20822.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد دلاری فاکسکان برای تاسیس کارخانه چیپ‌سازی در چین

شرکت فاکسکان در حال کار روی یک پروژه جدید برای ساخت یک کارخانه پیشرفته تولید قطعات نیمه‌هادی در شهر «چینگ‌دائو» چین با سرمایه‌ ۸.۶ میلیارد دلاری است. فاکسکان که سازنده محصولات اپل است، با همکاری ...

شرکت فاکسکان در حال کار روی یک پروژه جدید برای ساخت یک کارخانه پیشرفته تولید قطعات نیمه‌هادی در شهر «چینگ‌دائو» چین با سرمایه‌ ۸.۶ میلیارد دلاری است.

فاکسکان که سازنده محصولات اپل است، با همکاری گروه «Rongkong» که مورد حمایت دولت پکن است، این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - کارخانه را می‌سازد. بر اساس گزارش DigiTimes، منابع نزدیک به این سرمایه‌گذاری اعلام کرده‌اند که فاکسکان بدنبال ساخت یک محل جدید برای ارائه فناوری‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - پیشرفته بسته‌بندی است که شامل اتصال در سطح ویفر و پهنای خروجی می‌شود.

چیپ‌های ساخته شده در این کارخانه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - در شبکه 5G و دستگاه‌های مختلف مرتبط با هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته منابع، این کارخانه از سال آینده تولیدات خود را آغاز خواهد کرد و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای افزایش آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ است. این کارخانه می‌تواند ماهانه ۳۰ هزار ویفر ‍۱۲ اینچی تولید کند.

این اقدام فاکسکان باعث - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - افزایش فعالیت آن در صنعت نیمه‌هادی می‌شود که البته روی تجارت نیمه‌رسانا‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. اخیرا این شرکت با دولت‌های محلی چنین برای چندین قرارداد به توافق رسیده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران

ایالات متحده آمریکا تحریم‌ها علیه هواوی را افزایش داده و این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - شرکت نمی‌تواند چیپ‌های موردنیاز خود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - را از شرکت TSMC تهیه کند، موضوعی که می‌تواند در نهایت منجر به عرضه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - گوشی‌های سری میت ۴۰ با دو چیپست مختلف شود. علاوه بر TSMC، گفته شده که شرکت مدیاتک نیز همکاری خود با این غول فناوری را کاهش می‌دهد. به همین علت دولت چین سرمایه‌گذاری خود در صنعت نیمه‌هادی را افزایش داده و فعالیت SMIC نیز در این بخش گسترده‌تر شده است.

با توجه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - به این موارد، همکاری فاکسکان با یک شرکت چینی تحت حمایت دولت می‌تواند در نهایت به نفع این کشور تمام شود. اخیرا محققان چینی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - یک قدم به تولید چیپست‌های ۵ نانومتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - نزدیک شده‌اند، البته این کشور هنوز راه طولانی برای پیشتازی در بازار نیمه‌هادی‌ها دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone