🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43097.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جزئیات تازه از قابلیت های نرم افزاری V30؛ حذف نمایشگر ثانویه تایید شد

در حالی که تنها چند روز از انتشار اطلاعات در مورد امکانات سخت افزاری موبایل V30 می گذرد، ال جی اقدام به ارائه جزئیات تازه ای در خصوص قابلیت های نرم افزاری این پرچمدار کرده ...

در حالی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تنها چند روز از انتشار اطلاعات در مورد امکانات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سخت افزاری موبایل V30 می گذرد، ال جی اقدام به ارائه جزئیات تازه ای در خصوص قابلیت های نرم افزاری این پرچمدار کرده و برای نمونه اعلام داشته که از رابط کاربری اختصاصی خود به نام UX 6.0 در آن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بهره می گیرد.

پیشتر در خبرها خواندید که ال جی قصد دارد نمایشگر ثانویه (مشخصه منحصربفرد موبایل های وی ۱۰ و وی ۲۰) را از طراحی بدنه این دستگاه حذف نماید و حالا شرکت مورد بحث در تایید آن خبر اعلام نموده که وی ۳۰ به نوعی نوار شناور مجهز خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بخش مذکور که ظاهرا شکلی نیمه شفاف دارد قرار است دسترسی کاربر به قابلیت های پراستفاده دستگاه را فراهم نماید. البته در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صورتی که نیازی به استفاده از آن نداشته باشید می توانید با درگ کردن آن را از صفحه اصلی حذف نمایید.

ال جی همچنین اعلام نموده که قابلیت نمایشگر همیشه روشن موبایل ضمن نمایش ساعت می تواند با اعمال پاره ای تنظیمات، موارد دیگری نظیر Quick Tools، موزیک پلیر یا حتی یک عکس شخصی را هم نمایش دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حالا نوبت به امکانات امنیتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این موبایل می رسد که به گفته کمپانی مورد بحث یکی از آنها قابلیت تشخیض چهره است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را حتی در زمانی که نمایشگر خاموش است قفل گشایی کنند. در مورد امکان تشخیص صوتی وی ۳۰ هم باید بگوییم که ترکیبی از صدای کاربر و همچنین کلمات کلیدی که خودش تولید کرده را برای قفل گشایی به کار می برد.

از دیگر ویژگی های نرم افزاری وی ۳۰ می توان به اپلیکیشن کمکی برای دوربین با نام Graphy اشاره کرد که شباهت های گوناگونی با اپلیکیشن محبوب پریسما دارد. بنابراین کاربران به کمک آن می توانند استایل های متفاوتی به عکس های خود اضافه کرده و به تصاویرشان رنگ و بویی متفاوت ببخشند.

طبیعتا با وجود پریسما و فیلترهای مختلفش، ممکن است انتشار Graphy بی مورد باشد. اما ال جی خاطر نشان کرده که عملکرد برنامه اش [با تمام شباهت های آن] متفاوت با پریسما بوده و به واسطه این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اپ کمکی قابلیت اعمال تنظیمات مختلفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارید.

در نهایت نیز نوبت به بازخورد لرزشی وی ۳۰ می رسد که قابل سفارشی سازی است و کاربر میتواند برحسب سلیقه یکی از گزینه های موجود را که با رینگ تون (زنگ) موبایلش هم همخوانی دارد انتخاب نماید.

گفتنی است ال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جی V30 سی و یک آگوست (9 شهریور) رونمایی رسمی می شود و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گزارشات نشان می دهند که قیمت آن احتمالا نزدیک به 700 دلار خواهد بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone