🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43099.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ماکت با کیفیت آیفون 8 را در تصاویر جدید تماشا کنید

هر سال با نزدیک شدن به زمان رونمایی از موبایل های اپل، با حجم زیادی از اخبار روبرو می شویم؛ امسال اما با توجه به حضور تلفن همراه برتری به نام «آیفون 8» در سبد ...

هر سال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با نزدیک شدن به زمان رونمایی از موبایل های اپل، با حجم زیادی از اخبار روبرو می شویم؛ امسال اما با توجه به حضور تلفن همراه برتری به نام «آیفون 8» در سبد محصولات اپل، شایعات به سطح کاملاً جدیدی رسیده اند.

پس از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عبور از مرحله رندرهای کامپیوتری و طرح های شماتیک، اکنون شاهد ماکت های مختلفی از آیفون 8 هستیم که کیفیت ساخت فوق العاده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ای دارند. حال یکی از این ماکت ها به دست «گوردون کلی» نویسنده معروف وب سایت فوربز (Forbes) رسیده و با آیفون 7 مقایسه شده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

به گفته آقای کلی، این دستگاه کاملاً مشابه نمونه نهایی است و به دکمه های واقعی تنظیم ولوم، قطع صدا و پاور مجهز شده. در این ماکت آیفون 8 هم هیچ اثری از سنسور تاچ آی دی به چشم نمی خورد تا باز هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - احتمال بهره گیری از فناوری تشخیص چهره (Face ID) به عنوان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روش احراز هویت اصلی در این دستگاه تقویت شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

سیستم تشخیص چهره (Face ID)، دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از واقعیت افزوده، و شارژ وایرلس، سه ویژگی اصلی و متمایز آیفون 8 به شمار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می روند. البته نمایشگر 5.8 اینچی این دستگاه که تقریباً تمام پنل جلویی را به خود اختصاص داده هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یکی دیگر از نقاط قوت این محصول خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گفتنیست طبق صحبت های آقای کلی و تصاویر موجود، آیفون 8 اندکی بزرگ تر از آیفون 7 و به مراتب کوچک تر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از مدل پلاس است و بنابراین به راحتی در دست جای می گیرد. با این حال برای تأیید این موارد، باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا آیفون 8 را در دستان مدیر عامل اپل ببینیم.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از آیفون 8 را در کنار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 مشاهده کنید:

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone