🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28262.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل مپس حالا سنگین شدن ترافیک را هم به اطلاعتان می رساند

گوگل در سال 2013 تقریبا یک میلیارد دلار برای تحت تملک درآوردن اپلیکیشن ویز هزینه کرد، اما با گذشت شش سال از آن زمان هنوز قابلیت‌های زیادی در این اپ باقی مانده که بخواهد به ...

گوگل در سال 2013 تقریبا یک میلیارد دلار برای تحت تملک درآوردن اپلیکیشن ویز هزینه کرد، اما با گذشت شش سال از آن زمان هنوز قابلیت‌های زیادی در این اپ باقی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مانده که بخواهد به پلتفرم نقشه و مسیریابی اختصاصی خود یعنی گوگل مپس اضافه کند.

به عنوان مثال یکی از قابلیت‌هایی که چند ماهی است برای کاربران گوگل مپس منتشر شده، آگاهی از تصادفات و وجود دوربین‌های سرعت سنج در مسیر است که البته هنوز کاربران تمام کشورها به آن دسترسی ندارند. اما در حالی که هنوز این قابلیت به طور کامل برای همگان ارائه نشده، گوگل به تقلید از ویز ویژگی جدید دیگری را به سرویس نقشه و مسیریابی خود اضافه کرده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

حالا در کنار آگاهی از تصادفات و دوربین‌های سرعت سنج، می‌توانید هنگام سنگین شدن ترافیک حین مسیریابی هم در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گوگل مپس پیام هشدار دریافت کنید. به لطف این هشدار، گوگل مپس می‌تواند شما - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را با مسیریابی مجدد و انتخاب راه‌هایی که ترافیک کمتری دارند راهنمایی کند تا سریع‌تر به مقصد خود برسید.

با این حساب، حالا گوگل مپس از همیشه بیشتر به اپلیکیشن ویز شباهت پیدا کرده و شاید این احتمال را تقویت کند که دو اپلیکیشن در آینده‌ای نزدیک ترکیب خواهند شد. با این وجود ویز در حال حاضر توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا استفاده می‌شود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و میان آن‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

طبق آخرین آمار، ماهانه بیش از 90 میلیون راننده به طور - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - متوسط 438 دقیقه از زمان خود را به مسیریابی با اپلیکیشن ویز اختصاص می‌دهند و این آمار مطمئنا به آسانی بدست نیامده. با این حساب، با توجه به به‌روزرسانی‌های گوگل مپس می‌توان گفت که اپلیکیشن ویز فعلا به فعالیت مستقل خود ادامه خواهد داد.

آخرین نسخه گوگل مپس برای آی او اس و اندروید را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone