🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28127.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

استفاده اپل از کلید پاور معیوب در برخی مدل های قدیمی آیفون

کاربرانی که طی سال های 2010 تا 2013 یکی از انواع آیفون 4، 4S، و یا 5 را خریداری کردند اخیرا با پیامی مواجه شده اند که می گوید قادرند به یک پرونده قضایی علیه ...

کاربرانی که طی سال های 2010 تا 2013 یکی از انواع آیفون 4، 4S، و یا 5 را خریداری کردند اخیرا با پیامی مواجه شده اند که می گوید قادرند به یک پرونده قضایی علیه اپل بپیوندند.

اگر شما نیز از خریداران این مدل ها بوده اید به احتمال زیاد خود یا یکی از اطرافیانتان با دکمه پاور آیفونتان به مشکل خورده اید. حال مشخص شده این مدل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - ها که از محبوبترین آیفون های عرضه شده در ایران نیز بودند به شکل ذاتی از یک ایراد سخت افزاری رنج میبردند.

داستان از این قرار است که این دکمه بیش از حد معمول دچار مشکل میشد و با توجه به کاربرد بسیار زیاد این کلید در صورت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - خرابی کاربران دچار دردسر خیلی زیادی میشدند. این پرونده قضایی علیه اپل عنوان میکند شرکت مذکور از این ایراد مطلع بوده اما به جای تلاش برای حل کردنش تصمیم گرفته آیفون ها را بدون توجه به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - مشکل سخت افزاریشان در دسترس عموم قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران
دکمه پاور آیفون 5

در متن اصلی این شکایت آمده:

آیفون برای اپل از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. این دستگاه نه تنها محبوب ترین محصول این شرکت به شمار میرود بلکه بیش از نصف سود آن را تامین میکند. با این همه آنها تصمیم گرفتند با وجود اطلاع از این مسئله که دکمه دستگاه بیش از حد معمول دچار مشکل میشود این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - محصول گرانقیمت را در دسترس قرار دهند در صورتی که پیش از عرضه عمومی باید در جهت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - رفع این مشکل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - قدم برداشته میشد.

افرادی میتوانند به پرونده ملحق شوند که اولا ساکن ایالت کالیفرنیا باشند، و دوما در بازه های زمانی مشخصی بین سال های 2010 تا 2013 اقدام به خرید هر یک از این دستگاه ها کرده باشند.

البته به افراد این امکان داده شده تا در صورتی که تمایل به همکاری با دیگر شاکیان ندارند به صورت شخصی علیه اپل شکایت خود را مطرح کنند. هدف این پرونده پس گرفتن هزینه تعمیرات آیفون ها و ارزش از دست رفته شان بر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - اثر خرابی ذاتی دکمه شان است. متقاضیان مهلت دارند تا جمعه شکایت خود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر رامسر استان مازندران - را مطرح کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone