🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28130.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ناسا ۱۰۰ پهپاد نیروی دریایی را در آسمان آزمایش کرد [تماشا کنید]

به تازگی ناسا موفق شده ۱۰۰ پهپاد نیروی دریایی به نام Cicada (به معنی ملخ) را در آسمان آزمایش کند. این کمپانی برای ارسال ۱۰۰ ملخ نیروی دریایی آمریکا از ۴ پهپاد بزرگتری به نام  Hive ...

به تازگی ناسا موفق شده ۱۰۰ پهپاد نیروی دریایی به نام Cicada (به معنی ملخ) را در آسمان آزمایش کند. این کمپانی برای ارسال ۱۰۰ ملخ نیروی دریایی آمریکا از ۴ پهپاد بزرگتری به نام  Hive (به معنی کندو) کمک گرفته است.

طی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همین هفته‌، مرکز تحقیقاتی لنگلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ناسا ویدیویی منتشر کرد که در آن ۴ پهپاد بزرگ به نام Hive را به آسمان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فرستاد. سپس هر کدام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از این پهپاد‌های بزرگ، ۲۵ پهپاد کوچکتر به نام Cicada را در محوطه‌ی پارک هوایی Beaver Dam ویرجینیا پخش کردند.

پهپاد‌های کوچک و ارزان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Cicada توسط آزمایشگاه‌های تحقیقاتی نیروی دریایی آمریکا توسعه یافته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و به سیستمی خودرانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مجهز شده که می‌تواند با کمک GPS کنترل آن را برعهده بگیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پهپاد‌های در قسمت پایین مدل‌های بزرگتر یعنی Hive قرار می‌گیرند و با یک دکمه فیزیکی در آسمان رها می‌شوند. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هر کدام از پهپاد‌های کوچک Cicada به لطف سنسور‌های مختلفشان می‌توانند در هر لحظه دما، فشار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هوا و سرعت باد را ثبت کنند.

نیروی دریایی آمریکا این پهپاد‌ها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کوچک و ارزان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را به منظور ماموریت‌های شناسایی مناطق جنگی توسعه داده اما ناسا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قصد دارد از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آنها برای مقاصد دیگری نظیر هواشناسی استفاده کند.

 

بدین ترتیب آژانس فضایی مذکور می‌تواند در آینده، چندین پهپاد نیروی دریایی را از بالا داخل ابر، طوفان و یا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گردباد رها کند و اطلاعات زیادی درباره‌ی آنها کسب نماید. حال مرکز تحقیقاتی لنگلی ناسا آزمایش صورت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پذیرفته را موفقیت آمیز تلقی کرده و می‌خواهد تست‌های بیشتری با این پهپاد‌ها انجام دهد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

البته پهپاد‌های ملخی نیروی دریایی آمریکا، تنها تجهیزات حشره گونه‌ای نیست که ناسا به آنها علاقه‌مند شده. چندی پیش گزارش دادیم که ناسا قصد دارد تا ربات‌های خودشارژ به خصوصی به نام Astrobees (زنبور‌های ستاره‌ای) را به فضا بفرستد. این زنبور‌های فضایی قرار است به کمک فضانوردان بیایند و آنها را در انجام آزمایش‌ها و وظایف روزمره مختلفشان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یاری دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone