🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28129.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

این کامپیوتر ماکارونی از لازانیا و سخت افزار ایسوس درست شده [تماشا کنید]

به تازگی یک یوتیوبر با نام کاربری Laplanet Arts سعی کرده تا با استفاده از سخت افزار‌ های ایسوس و لازانیا، پاستا و ماکارونی کامپیوتری کارآمد بسازد. او پس از ساخت این گجت، آن را آزمایش ...

به تازگی یک یوتیوبر با نام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - کاربری Laplanet Arts سعی کرده تا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - با استفاده از سخت افزار‌ های ایسوس و لازانیا، پاستا و ماکارونی کامپیوتری کارآمد بسازد. او پس از ساخت این گجت، آن را آزمایش کرده تا ببیند می‌تواند کامپیوتر ماکارونی ساخت خودش را به راه بیاندازد یا خیر.

او در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - ابتدا کارش را با چسباندن ورق های لازانیا به یکدیگر آغاز کرد و شاسی اصلی کامپیوتر را بدین شکل ساخت. پس از آن سعی کرد که سخت افزار ایسوس را داخل این بدنه لازانیایی قرار دهد.

او برای تهیه سخت افزار مورد نیاز خود مجبور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - شده که یک تبلت هیبریدی Transformer را از هم باز کند و چیپ های آن را جدا نماید. پس از قرار دادن این سخت افزار داخل شاسی لازانیایی از ماکارونی و پاستا برای پر کردن فواصل دیگر بهره گرفته است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان

این کاربر یوتیوب مدعی شده بدین خاصی سراغ استفاده از ماکارونی برای پر کدن میان اجزا رفته و سعی داشته بدین شکل سیستم تهویه هوایی برای این کامپیوتر بسازد.

علاوه بر این یوتیوبر مذکور سعی کرده تا برای اینکه کامپیوترش به ماکارونی و لازانیا شباهت بیشتری پیدا کند، چسب داغش را به رنگ قرمز درآورد. بدین شکل این چسب، ظاهری شبیه به مایع ماکارونی و لازانیا پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان

او پس از خشک شدن چسب های کامپیوتر ماکارونی، آن را  تست کرده و متوجه شده که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - به خوبی کار می‌کند. البته این مدل با چند مشکلات تکنیکی مواجه شده اما با این حال، ایرادات یاد شده جلوی فعالیت کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - ماکارونی را نگرفته و این PC موفق شده قسمتی از چند بازی را بارگذاری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - و اجرا کند.

با این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تویسرکان استان همدان - حال کامپیوتر ماکارونی را نمی توان یک گجت کارآمد و همیشگی خواند چرا که حتی کار های ساده نظیر بارگذاری و استریم ویدیو نیز به بطور مرتب با آن امکان پذیر نیست و دچار مشکل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone