تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43056.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شمارش معکوس برای معرفی آیفون ۸ و عملکرد ضعیف فاکسکان در فصل مالی گذشته

چندی قبل فاکسکان گزارش عملکرد مالی فصل اخیر خود را منتشر کرد و متاسفانه باید بگوییم که سود آن برای سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ کمتر از حد مورد انتظار بود. این شرکت همانطور ...

چندی قبل فاکسکان گزارش عملکرد مالی فصل اخیر خود را منتشر کرد - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و متاسفانه باید بگوییم که سود آن برای سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ کمتر از حد مورد انتظار - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود.

این شرکت همانطور که می دانید اصلی ترین پیمانکار تولید کننده آیفون برای اپل است و در کنار آن محصولاتی را هم برای دیگر شرکت های مطرح دنیا می سازد.

طبق ارزیابی های صورت گرفته، فاکسکان هم اکنون مشغول - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساخت نسخه اعلی از آیفون است که بنا شده به مناسبت دهمین سالگرد تولد این - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن هوشمند همراه با تغییراتی بنیادین معرفی شود.

این کمپانی تایوانی در سه ماهه منتهی به ژوئن درآمد خالصی برابر با ۵۸۹ میلیون دلار داشت که - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ۲۵ درصد از رقم ۷۸۱.۵ میلیون دلاری برآورد شده توسط تحلیلگران کمتر است. البته بخشی از این عملکرد ضعیف به تغییرات بازار اسمارت فون مربوط می شود؛ در حالی که - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طی فصل اخیر شمار موبایل های فروخته شده در سرتاسر دنیا افزایشی ۳ درصدی داشته است بخش اعظمی از این موبایل ها به شرکت های چینی نظیر هوآوی مربوط می شدند که کارخانجات تولیدی مختص به خود را دارند.

بالغ بر نیمی از درآمدهای فاکسکان از - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل تامین می شود

گفتنی است فاکسکان - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلاش دارد با بهره گیری از ربات ها در خطوط تولید خود تا حدودی از هزینه هایش در این بخش بکاهد. این شرکت - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - البته طیف وسیعی از محصولات شامل پی - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سی و کنسول های بازی را تولید می کند با این همه اپل به تنهایی بالغ بر نیمی از درآمدهای این شرکت را به خود اختصاص می دهد.

در نتیجه با وجود آنکه پیش بینی شده نسخه بعدی آیفون پاییز وارد بازار می شود این گمانه زنی مطرح شده که آیفون ۸ با طراحی و ساخت به مراتب پیچیده اش نسبت به مدل های کنونی اندکی با تاخیر عرضه گردد و این موضوع می تواند اثری منفی روی گزارش مالی فصل آینده اپل بگذارد.

در همین راستا یکی از مدیران این شرکت در صفحه - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شخصی اش (در یکی از شبکه های اجتماعی) اعلام کرد تنها ۶۰ درصد از پنل های اولد دریافتی از زنجیره تامین با استانداردهای سخت گیرانه اپل مطابقت دارند و مشکل نیز ظاهرا به برشی مربوط می - تعمیرات یخچال الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود که باید در بخش بالایی پنل ایجاد گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone