🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41759.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تشعشعات پرتوهای رادیویی توسط رگولاتوری اندازه‌گیری شد

رگولاتوری بر اساس آخرین اندازه گیری‌های انجام شده از تشعشعات پرتوهای رادیویی (شامل آنتن‌های BTS موبایل) که در قالب گزارشی برای سازمان انرژی اتمی ارسال شده است، یک بار دیگر تایید می‌کند که تشعشعات رادیویی از سطح ...

رگولاتوری بر اساس آخرین اندازه گیری‌های انجام شده از تشعشعات پرتوهای رادیویی (شامل آنتن‌های BTS موبایل) که در قالب گزارشی برای سازمان انرژی اتمی ارسال شده است، یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بار دیگر تایید می‌کند که تشعشعات رادیویی از سطح استانداردی که برای آنها تعیین شده پایین‌تر هستند.

«حسین فلاح جوشقانی»، سرپرست سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با عنوان همین موضوع خبر می‌دهد که نتایج اندازه‌گیری دوره‌ای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تشعشعات، کمتر از حدی است که در استاندارد ملی تعیین شده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

این آزمایش در تیر ماه سال جاری در چندین کلان‌شهر ایران از جمله تهران، اهواز، کرج، شیراز، قم، اصفهان، مشهد و تبریز انجام شده و نتایج آن برای سازمان انرژی اتمی ارسال شده است؛ نتایجی که باعث می‌شود شهروندان نگرانی کمتری از خطرات احتمالی پرتوهای رادیویی و تشعشعات داشته باشند.

لازم به ذکر است که «سازمان انرژی اتمی»، «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» (رگولاتوری) عضو کمیته حفاظت در برابر اشعه هستند و حالا فلاح در همین رابطه می‌گوید: «در این کمیته رگولاتوری وظیفه اندازه‌گیری میزان تشعشعات پرتوهای رادیویی را بر عهده دارد و نتایج به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دست آمده را برای سازمان انرژی اتمی ارسال می‌کند تا با استانداردهای ملی پرتوگیری تطبیق داده شود.»

جزییات این گزارش البته منتشر نشده‌اند و مشخص نیست که سطح تشعشعات پرتوهای رادیویی دقیقاً در چه حدی بوده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با این حال، دیجیاتو در ابتدای امسال با همکاری یک متخصص پرتوگیری و یک دستگاه پرتوسنج، میزان تشعشعات یک آنتن BTS موبایل در سطح شهر تهران را اندازه گیری کرد که نتیجه، بسیار پایین تر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از حد استاندارد تعیین شده بود.

در حال حاضر استاندارد پرتوهای رادیویی برای آنتن‌های BTS - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معادل ۴۴۰ میکرووات بر سانتی‌متر مربع برای نسل دوم شبکه موبایل و ۹۵۰ میکرووات بر سانتی‌متر مربع برای نسل سوم و چهارم شبکه موبایل است. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در حالی که آزمایش ما نشان داد که تشعشعات آنتن BTS در شهر تهران، تنها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - میکرووات بر سانتی‌متر مربع می‌رسد.

دیجیاتو همچنین تحقیقات جامعی در مورد تشعشعات آنتن‌های موبایل در ایران و جهان انجام داده که خلاصه آن را در موشن گرافیک زیر مشاهده می‌کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید مطالبی که در ادامه آمده‌اند را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone