🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41760.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فناوری Face ID در صورت استفاده کاربر از عینک آفتابی هم کار می کند

معرفی قابلیت Face Id در آیفون 10 که کاربر را از طریق چهره شناسایی می کند، باعث به وجود آمدن سوالات و نگرانی هایی برای کاربران شده است. در همین رابطه یکی از نویسندگان سایت ...

معرفی قابلیت Face Id در آیفون 10 که کاربر را از طریق چهره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شناسایی می کند، باعث به وجود آمدن سوالات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و نگرانی هایی برای کاربران شده است. در همین رابطه یکی از نویسندگان سایت معتبر «MacRumors» به نام «کیث کریمبل» در ایمیلی به «کریگ فدریگی» مهندس ارشد بخش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نرم افزار اپل در مورد میزان کارایی و امنیت Face ID سوالاتی را مطرح کرده است.

فدریگی در پاسخ به وی اعلام کرده که Face ID حتی در صورت استفاده کاربر از عینک آفتابی نیز کار کرده و می توان آن را به صورت موقت غیرفعال کرد. او در ادامه گفته است:

اشعه مادون قرمز از بیشتر عینک های آفتابی به راحتی عبور می کند و در نتیجه Face - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ID می تواند به سادگی چهره کاربر را شناسایی کند.

نکته دیگری که در ایمیل وی به چشم می خورد قابلیت غیرفعال کردن موقت Face ID است. به گفته وی کاربر در شرایط - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اضطراری مثل زمانی که کسی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قصد سرقت موبایل را دارد، می تواند با فشردن همزمان کلیدهای دو طرف موبایل این سیستم را غیر فعال کند و این امر می تواند نگرانی ها در مورد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امنیت تکنولوژی مذکور را تا حدودی کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone