🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21841.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری سرسام‌آور «تنسنت»؛ غول چینی ۷۰ میلیارد دلار را صرف فناوری‌های جدید می‌کند

«تنست» از یک برنامه توسعه ۵ ساله برای سرمایه گذاری سرسام آور روی حوزه های مختلف فناوری از جمله هوش مصنوعی و محاسبات ابری خبر داده است. چین برای تقویت اقتصاد خود روی توسعه زیرساخت ...

«تنست» از یک برنامه توسعه ۵ ساله برای سرمایه گذاری سرسام آور روی حوزه های مختلف فناوری از جمله هوش مصنوعی و محاسبات ابری خبر داده است.

چین برای تقویت اقتصاد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - خود روی توسعه زیرساخت های دیجیتال از قبیل نسل پنجم شبکه های ارتباطی تمرکز کرده و حالا کمپانی «تنست» گام مهمی را در این راستا برداشته است. غول فناوری چین طی ۵ سال آینده ۵۰۰ میلیارد یوان معادل ۶۹.۹ میلیارد دلار را صرف توسعه فناوری های مختلف نظیر هوش مصنوعی و محاسبات ابری خواهد کرد. این خبر در حالی اعلام شده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - که تنست در روزهای اخیر از انتشار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - ۲۰ میلیارد دلار اوراق قرضه برای جذب سرمایه خبر داده بود

این شرکت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - هدف از طرح مذکور را تمرکز روی توسعه مراکز داده عظیمی عنوان کرده که هر کدام بیش از یک میلیون سرور را در خود جای خواهند داد. علاوه بر این ساخت مراکز نوآوری و پارک های صنعتی جدید ، همکاری با متخصصان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - آزمایشگاه های تحقیقات علمی و سرمایه گذاری روی تحقیقات فناوری نیز در دستور کار قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران

دیگر شرکت های فناوری چینی هم برنامه های مشابهی را در پیش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - گرفته اند. برای مثال  JD.com امسال واحد جدیدی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - برای محاسبات ابری و کسب و کار هوش مصنوعی راه اندازی کرده و علی بابا هم از سرمایه گذاری سه ساله میلیارد دلاری روی محاسبات ابری خبر داده که به سرویس دهی بهتر به مشتریان منجر می شود.

سرمایه گذاری اخیر تنور رقابت کمپانی های بزرگ فناوری چین مثل «تنسنت»، «علی بابا» و «بایدو» را در زمینه فناوری های نوظهور گرم خواهد کرد. رقابتی که دولت پکن نیز از آن استقبال می کند چرا که در راستای برنامه موسوم به «زیر ساخت جدید» آنها قرار دارد. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - هدف چین از راه اندازی این طرح توسعه بیشتر فناوری های هوش مصنوعی، شبکه 5G و حمل و نقل مدرن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone